Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 85e076d29639435cab6885b5a8e99e02
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 112 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Регіональний офіс водних ресурсів у Волинській області |
ЄДРПОУ: | 13345605 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.vodres.gov.ua |
Контактна особа: | Скулінець Наталія Ігорівна |
Телефон: | +380332234503 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,місто Луцьк, вулиця 8-го Березня, 1 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТзОВ " ГАЗЕНЕРГОАЛЬЯНС " (предмет закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія»), відповідно до проведених відкритих торгів з Особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-03-008795-a Відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником ТзОВ " ГАЗЕНЕРГОАЛЬЯНС " в складі тендерної пропозиції не подано весь пакет документів тендерної документації, а саме: – надати сертифікат відповідності вимогам ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування"в частині торгівлі електричною енергією, виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, - сертифікат ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування"в частині торгівлі електричною енергією, виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Учаснику слід надати усі перелічені документи, які вимагалися в тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (невідповідність інформації, що міститься у річному плані закупівель, і новій редакції тендерної документації) згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону та підпунктом 2 пункту 47 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-05-2023, 00:04
Період оскарження:
з 10-05-2023, 11:18 по 21-05-2023, 00:00
Документи: