Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 3e17b9bf802048ae8c734c6b9b3febb2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 150 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Едуард Неділько |
Телефон: | +380577393277 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
0 |
Після розкриття тендерних пропозицій на закупівлю - Олива гідравлічна, код ДК 021:2015 — 09210000-4 Мастильні засоби (09211600-7 Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення) виявлені невідповідності в інформації, що подані ПП "СКІФ-ОЛ" у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та керуючись п.п. 2.7. пункту 3 Розділу V. Оцінка Тендерної пропозиції «2.7. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». розміщую повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ПП "СКІФ-ОЛ": Передбачено Тендерною документацією Необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин Додаток 5 Гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною та актуальною на дату подання тендерної пропозиції. надати Гарантійний лист, а не довідку щодо достовірної інформації Додаток 5 Довідка, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). надати довідку 2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником - нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. надати лист-роз’яснення про об’єднання учасників Відповідно до п.п. 2.10. Розділу V. Оцінка Тендерної пропозиції ПП "СКІФ-ОЛ" повинен виправити невідповідності: «2.10. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Едуард НЕДІЛЬКО 27.03.2023 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.