Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями. Обґрунтування посилання на маркування/тип предмету закупівлі: Встановлені Замовником Товари з конкретним маркуванням та характеристиками, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, що необхідно при роботах з ремонту та планового обслуговування трамвайних вагонів замовника, їх складових частин, вузлів, а також інших моторних засобів. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, товари мають нормативну сумісність, якісні та експлуатаційні відповідності технічній документації та задовольняють потреби замовника.
ID закупівлі: 8dd414ffe5bb4a57aebd4ef5ae0a156e
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 650 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Круценко Дмитро Олександрович |
Телефон: | 380564094129 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: На виконання вимог пункту 40 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації (далі скорочено - ТД), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ" (далі скорочено — ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ"), поданих у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі UA-2023-03-16-012150-a, “Оливи, мастила” за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 09210000-4: Мастильні засоби, наступного змісту: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ" не надав у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї (а саме частини 1 Додатку 2 до ТД “1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію(-ям), визначеному(-им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, пункту 1 “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 11 частини 3 Додатку 2 до ТД “3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”) документи/інформацію на підтвердження кваліфікаційного критерію — досвід виконання аналогічного договору. 2. Учасник процедури закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ" надав у складі тендерної пропозиції документи/інформацію на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї (а саме пунктів 7 і 9 частини 3 таблиці продовження Додатку 2 до тендерної документації “3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”) файл “Тендер 23.03-3.pdf” в якому присутня Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за змістом якої відсутня інформація про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 1. Частина 1 Додатку 2 до ТД “1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію(-ям), визначеному(-им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, пункт 1 “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункт 11 частини 3 Додатку 2 до ТД “3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”. 2. Пункти 7 і 9 частини 3 таблиці продовження Додатку 2 до тендерної документації “3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”; пункт 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”) тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ТОВ "ВКФ "КРИВБАС-ОІЛ" для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1. Документи/інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір про постачання: мастил / олив / масел / змазок / мастильних матеріалів чи інших аналогічних товарів. В складі тендерної пропозиції Учасник має надати (для підтвердження не менше одного аналогічного договору): 1) копію договору (договорів) з укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями (за наявності) до договору (договорів); 2) копію(-ї) документу(-ів) (видаткової накладної та/або акту прийому-передачі та/або копію листа-відгука від контрагента та/або іншого документу) на підтвердження виконання договору (договорів). 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або з іншого публічного/відкритого/доступного інформаційного ресурсу з даними ЄДР (з датою видачі не пізніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю), який міститиме інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника.
Вимога про усунення невідповідностей: На виконання вимог пункту 40 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації (далі скорочено - ТД), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" (далі скорочено — ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС"), поданих у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі UA-2023-03-16-012150-a, “Оливи, мастила” за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 09210000-4: Мастильні засоби, наступного змісту: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" надав у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї (а саме Додатку 1 до ТД, пункту 1 “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”) документ Вих. № 2403/03 від 24.03.2023 “Дод.1 Тендерна пропозиція.pdf”, зміст якого не у повній мірі відповідає зазначеній в таблиці інформації, а саме у стовпці 6 вартість частини номенклатурних позицій (№ 2, 4, 5, 6, 7, 13) не відповідає добутку ціни за одиницю та кількості. 2. Учасник процедури закупівлі ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" надав у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї (а саме пункту 4 таблиці частини 3 продовження Додатку 2 до ТД, а також вимог Додатку 4 до ТД “Технічна специфікація”) документи: Вих. № 2403/05 від 24.03.2023 “Дод.3 Технічні хар-ки запропонованого товару.pdf”, Вих. № 2403/06 від 24.03.2023 “Дод.4 Технічна специфікація.pdf”, Вих. № 2403/34 від 24.03.2023 “Інформація про виробника, представника.pdf”, Вих. № 2403/16 від 24.03.2023 “Інформація про відповідність тех. вимогам.pdf”, “Паспорти на мастила, оливи.pdf”, зміст яких не відповідає встановленим вимогам до номенклатурних позицій предмету закупівлі, оскільки відсутні документальні підтвердження встановленої вимоги підпункту 3 пункту 4 таблиці частини 3 продовження Додатку 2 до ТД “3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”, підтвердження підпункту 1 пункту 4 цієї таблиці надані Учасником неналежним чином, оскільки частина паспортів/сертифікатів якості на запропоновані Товари має граничні за терміном придатності дати їх видачі, що не може підтверджувати гарантійний строк на Товари не менше 36 місяців. Також, запропоновані документи на виконання вимог пункту 4 таблиці частини 3 продовження Додатку 2 до ТД містять часткову інформацію щодо технічних та якісних характеристик запропонованих Товарів, деякі запропоновані Товари не відповідають встановленим характеристикам до номенклатурних позицій предмету закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): Додаток 1 до тендерної документації, пункт 1 “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації; пункт 4 частини 3 таблиці продовження Додатку 2 (“3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”) до тендерної документації; підпункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) пункту 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”) частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1. Оновлений документ “Тендерна пропозиція” з виправленням зазначених невідповідностей. 2. Документи/інформацію на підтвердження вимог підпункту 3 пункту 4 таблиці частини 3 додатку 2 до ТД, а також оновлені документи/інформацію на підтвердження вимог підпунктів 1, 2 пункту 4 таблиці частини 3 додатку 2 до ТД згідно із вимогами Додатку 4 до ТД “Технічна специфікація”, щодо номенклатурних позицій, відносно яких містяться невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.