Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 81dea99a589e401ababf6e92f633103f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 159 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Центр надання соціальних послуг Великодедеркальської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 44126187 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дідук Тетяна Григорівна |
Телефон: | +380683548738 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 47144, Україна, Тернопільська область,село Великі Дедеркали, вул. Садова, 4 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-03-10-010773-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) учасник не надав довіреність або доручення на особу, яка подає тендерну пропозицію, якщо така пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою; посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1 пункту 4 Додатку 5 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги»; 2) учасник не надав інформацію про країну походження товару (країну виробника); посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності згідно додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей -¬ довідка в довільній формі, в якій вказати інформацію про країну походження товару (країну виробника), довіреність або доручення на особу, яка подає тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.