Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-03-2023, 00:00
ID закупівлі: e276ac23d1f149409d02ea4144607fdf
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 732 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" |
ЄДРПОУ: | 04545328 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козловський Андрій |
Телефон: | 380672161493 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А |
8 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бабурнич Івана Івановича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Зокрема: 1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі»: пункт 11. Учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати документи про наявність складу для зберігання Товару, або Гарантійний Лист від Виробника про готовність зберігати Товар в цеху/на складі, впродовж опалювального сезону 2023 р. у відповідності всім нормам зберігання, на безоплатній основі. Учасником дана вимога не виконана. З огляду на вищевказане, просимо виправити дану невідповідність та надати документи про наявність складу для зберігання Товару, або Гарантійний Лист від Виробника про готовність зберігати Товар в цеху/на складі, впродовж опалювального сезону 2023 р. у відповідності всім нормам зберігання, на безоплатній основі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.