Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
ID закупівлі: bc4f95a263e6477795d2f19c487df588
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГРУШІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТЕРЕСВЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25452482 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | МИРОСЛАВА ВАСИЛІВНА БЕДЕЙ |
| Телефон: | +380979996037 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 90570, Україна, Закарпатська область,Тячівський р-н, с. Грушово, вул. Головна, буд. 99 |
2 |
Опис: Розмістити відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що вступила у дію з 19 жовтня 2022 року щодо ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимогу про усунення невідповідностей, що виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією в частині інших критеріїв оцінки (у разі їх встановлення замовником. У строк, який є не меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, Замовник повідомляє про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме: 1. Привести у відповідність вимоги форми подачі тендерної пропозиції із врахуванням розміщення в ній як сканованих так і електронних документів шляхом накладення КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо з урахуванням відповідності ряду вимог пропозиції учасника: «3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» та документів у вигляді окремих файлів пропозиції Учасника 2. Привести у відповідність вимоги форми подачі тендерної пропозиції у разі, коли Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа у форматі «*.PDF», через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому/удосконаленому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» із врахуванням вигляду скан-копій придатних для машинозчитування (виключно файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 3. Виконати вимогу Замовника в частині підтвердження щодо неприйняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиціії в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору з підтвердженням Замовником такого учасника, без врахування наявності в складі пропозиції листів: «Вих. № 1702-15 від 17.02.2023р.», 4. Виконати вимогу Замовника в частині підтвердження Кваліфікаційного критерію згідно пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації в частині Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпунктів «1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом попереднього звітного бюджетного періоду Учасник має надати: 1.1.1. копію аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками; 1.1.2. Відгук від контрагента, що підтвердить факт повного виконання договору, ІНШЕ.» із врахуванням листа «Вих. № 1702-26 від 17.02.2023р.» складеного у невідповідності підпункту 2 пункту «Інші умови тендерної документації:» підрозділу 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції». Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.