Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-02-2023, 00:00
Закупівля зійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а також на додатково виділені кошти для придбання товару
ID закупівлі: fa68a45b370e440097c53fe596bd5f99
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 5 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МАНЕВИЦЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№42)" |
ЄДРПОУ: | 08562660 Досьє YouControl |
Контактна особа: | КОСТЮЧИК Микола Миколайович |
Телефон: | 380977796968 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44602, Україна, Волинська область,Маневичі, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ СНІТКА, будинок 25 |
9 |
1. Учасником в тендерній пропозиції надано довідку щодо неподання копії дозволу або ліцензії на провадження виду господарської діяльності: оптова та роздрібна торгівля твердим, рідким та газоподібним паливом № 1081 від 22 лютого 2023 року. Водночас у вказаній довідці Учасник спирається на Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" від 02.03.2015 № 222-VIII. Закон від вказаної дати та з вказаним номером має іншу назву, а вказаний Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" втратив чинність. Просимо привести інформацію, вказану в довідці, відповідно до чинних нормативно-правових актів. 2. Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», пункт 1 абзац 1, вимагалося: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти». В тендерній пропозиції, Учасник надає інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів від № 1065 від 22 лютого 2023 р. У вказаній довідці у графі «Сума (обсяг) договору Номер і дата договору» не міститься інформація про обсяги договорів, а лише суми, номери і дати договорів. Просимо привести інформацію, вказану в довідці, у відповідність до встановленої форми. 3. Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», пункт 1 абзац 5, вимагався «позитивні/ий відгук/и від контрагентів/а за всіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання постачальником кам’яного вугілля своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору». Учасником в тендерній пропозиції надано: а) лист-відгук від 03.11.2020 № 283, наданий Рава-Руським ліцеєм Жовківської районної ради Львівської області. Водночас у зазначеному листі-відгуку від 03.11.2020 № 283 відсутня інформація саме «про добросовісне виконання постачальником кам’яного вугілля своїх обов’язків». Просимо усунути виявлені невідповідності. б) лист-відгук від 17 липня 2020 № 21, наданий Лаврівським дитячим будинком Старосамбірської районної державної адміністрації. Водночас у зазначеному листі-відгуку від 17 липня 2020 № 21 відсутня інформація саме «про добросовісне виконання постачальником кам’яного вугілля своїх обов’язків». Просимо усунути виявлені невідповідності. 4. Додатком 1 до Тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі", пункт 2, вимагалось: "Учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі." Водночас така довідка Учасником не долучена до тендерної пропозиції. Просимо долучити вказану довідку.
Учасником в тендерній пропозиції надано лист-відгук № 706-01/25 від 28.10.2020, наданий Комунальним некомерційним підприємством «Мангушський центр первинної медико-санітарної допомоги» директору ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» Брагіній С.О. Додатком 1 до Тендерної докуметації «Перелік докуметнів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», пункт 1 абзац 5, вимагався «позитивні/ий відгук/и від контрагентів/а за всіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання постачальником кам’яного вугілля своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору». Водночас у зазначеному листі-відгуку № 706-01/25 від 28.10.2020 відсутня інформація саме «про добросовісне виконання постачальником кам’яного вугілля своїх обов’язків». Просимо усунути виявлені невідповідності.
1. Учасником в тендерній пропозиції надано довідку про дозволи та ліцензії на провадження певного виду діяльності. Водночас у вказаній довідці Учасник спрається на Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" № 1775 від 01.06.2000, який втратив чинність. Просимо привести інформацію, вказану в довідці, відповідно до чинних нормативно-правових актів. 2. Додатком 1 до Тендерної докуметації "Перелік докуметнів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі", пункт 4 підпункт 3 вимагалась "Інформаційна довідка про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку та індивідуальний податковий номер; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)." Водночас така довідка Учасником не долучена до тендерної пропозиції. Посимо долучити вказану інформаційну довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-04-2023, 00:03
Період оскарження:
з 31-03-2023, 12:08 по 11-04-2023, 00:00
Документи: