Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
ID закупівлі: a6f4d7d878dc475d8d66bdde573c32f2
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЮРКОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ ОТГ" |
ЄДРПОУ: | 42165554 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Микола Максимчук |
Телефон: | +380505527903 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59440, Україна, Чернівецька область,с. Юрківці, вул. Центральна, буд. 36 |
1 |
1) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Розділ 1 пункт 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних договорів необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів приймання товару та/або відгуку про виконання договору та/або видаткових накладних (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався, та бути належно оформлений (містити дату та номер видачі). Учасник не надав копію договору/договорів та документів які підтверджують виконання договору. 2). Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації Розділ 3. Інші документи учасник повинен надати 1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Учасник дану вимогу не виконав. 3). Відповідно до Розділу 3 тендерної документації пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - - Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії. Учасник вимогу не виконав. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних договорів необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів приймання товару та/або відгуку про виконання договору та/або видаткових накладних (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався, та бути належно оформлений (містити дату та номер видачі). 2). надати Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. 3). - Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.