Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-08-2023, 00:00
ID закупівлі: 73d91bb6e1f843358c902e52676d99b6
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 873 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Маловисківська лікарня" Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області |
ЄДРПОУ: | 01995203 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Жирна |
Телефон: | +380950666001 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 26200, Україна, Кіровоградська область,м. Мала Виска, вул. Шевченка, 64 |
9 |
Розглянувши тендерну пропозицію ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.) Перелік виявлених невідповідностей: надана довідка про досвід роботи не містить інформацію про усі виконані аналогічні за предметом закупівлі договори за минулий рік. 2.) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації. 3.) Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: довідку в довільній формі, з інформацією про усі виконані аналогічні за предметом закупівлі договори за минулий рік; копії усіх аналогічних договорів, зазначені в довідці, разом з усіма додатковими угодами до них, у разі їх наявності; копії документів (накладні / виписки з банку / відгуки-підтвердження від покупців / акти-звірки за наданими аналогічними договорами), що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.) Перелік виявлених невідповідностей: надана довідка про досвід роботи не містить інформацію про усі виконані аналогічні за предметом закупівлі договори за минулий рік; надані копії документів (накладні / виписки з банку / відгуки-підтвердження від покупців / акти-звірки за наданими аналогічними договорами) не підтверджують виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі. 2.) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації. 3.) Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: довідку в довільній формі, з інформацією про усі виконані аналогічні за предметом закупівлі договори за минулий рік, крім договорів поширення інформації про які несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг); копії усіх аналогічних договорів, зазначені в довідці, разом з усіма додатковими угодами до них, у разі їх наявності; копії документів (накладні / виписки з банку / відгуки-підтвердження від покупців / акти-звірки за наданими аналогічними договорами), що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.