Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2023, 00:00
ID закупівлі: bdd9759af1774a0da58b31d22a98428d
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 840 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" |
ЄДРПОУ: | 04545328 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козловський Андрій |
Телефон: | 380672161493 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А |
7 |
Відповідно до п.38 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі також «Постанова») строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.40 Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гребенюк Сергія Миколайовича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Зокрема: 1. Відповідно до п.12 розділу 2 ТД Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.. А також у листі зазначити, що Учасник обізнаний, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції вказаних вище вимог цього пункту, а також невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абз. 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Учасник в складі пропозиції подав Гарантійний лист №15 від 14.02.2023 р. в якому не зазначено, що Учасник обізнаний, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Просимо виправити дану невідповідність та надати в якому вказати інформацію що вказана вище. 2. Відповідно до Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації п. 10 Учасник в складі пропозиції має надати сканований з оригіналу Гарантійний Лист від виробника про готовність відвантажити для потреб Замовника пелети (у кількості, яка вказана в оголошенні про закупівлю) з сировини дуба/бука, виготовлені не раніше 2021 році, з терміном постачання до 31.12.2023 р. Учасником в складі пропозиції надано Гарантійний лист вих. №14/02-02 від 14.02.2023 р. в якому не вказано термін до якого виробник готовий відвантажити Товар. Просимо виправити дану невідповідність та надати гарантійний лист від виробника, про його готовність відвантажити для потреб Замовника пелети (у кількості, яка вказана в оголошенні про закупівлю) з сировини дуба/бука, виготовлені не раніше 2021 році, з терміном постачання до 31.12.2023 р. 3. Відповідно до Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації п. 8 Якість Товару Учасник має в складі пропозиції підтвердити оригіналом Протоколу випробування (виданий не раніше 2022 року) виданого акредитованою лабораторією Учасник в складі пропозиції надав Протокол № 12/12-10 від 12.10.2020 р. випробовування гранул паливних з дуба та Протокол № 1469 від 14.09.2020 р. Протокол випробовування виданий не раніше 2022 р. учасником не надано. Просимо виправити дану невідповідність та надати сканований оригінал Протоколу випробування (виданий не раніше 2022 року) виданого акредитованою лабораторією. 4. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації Розділ 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) учасник зобов’язаний надати достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Відповідно до Тендерної документації (Розділ 5 частини 2 пункту 2 підпункту 2) у разі якщо учасник або переможець не повинен складати та/чи подавати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати та/чи подавати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Учасником не дотримано даних вимог. Просимо виправити дану невідповідність та надати або інформацію про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру або скан ліцензії чи документа дозвільного характеру або лист пояснення в якому вказати законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Бабурнич Івана Івановича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Зокрема: 1. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Учасником на підтвердження наявності у нього досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) необхідно в складі пропозиції надати Довідку згідно зразка (Таблиця №1). В даній довідці серед іншої інформації, замовником вимагалось вказати Прізвище, Імя та По батькові керівника замовника. Учасником в складі пропозиції надано Довідку №2/10 від 13.02.2023 року про наявність досвіду виконання аналогічного аналогічного(их) договору(ів). Проте в порушення вимог Замовника в наданій довідці учасником вказано Прізвище та ініціали керівника замовника. Просимо виправити дану невідповідність. 2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі»: пункт 9. Якщо Учасник не виробник, то він зобов’язаний в складі пропозиції надати Договір з виробником про постачання пелет з сировини дуба/бука, та скановані з оригіналів документи, що підтверджують статус виробника, наявність в нього виробничих потужностей та складу/цеху. пункт 10.Учасник в складі пропозиції має надати сканований з оригіналу Гарантійний Лист від виробника про готовність відвантажити для потреб Замовника пелети (у кількості, яка вказана в оголошенні про закупівлю) з сировини дуба/бука, виготовлені не раніше 2021 році, з терміном постачання до 31.12.2023 р., з посиланням на Закупівлю. Якщо Учасник є Виробником - він має запевнити Замовника в тому, що він має виробничі потужності в обсязі необхідному для виконання Замовлення в повному обсязі. пункт 11. Учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати документи про наявність складу для зберігання Товару, або Гарантійний Лист від Виробника про готовність зберігати Товар в цеху/на складі, впродовж опалювального сезону 2023 р. у відповідності всім нормам зберігання, на безоплатній основі. Учасником в складі пропозиції надано 1. Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 26.10.2020 р. індексний номер 22963171. Відповідно до даного Витягу власником комплексом будівель та споруд паливного складу №24 є Бабурнич Іван Васильович. Адреса нерухомого об’єкту Закарпатська обл., Виноградівський р-н., смт. Вилок, вулиця Мала Польова, будинок 2. 2. Договір №03-11/20 від 03.11.2020 р. оренди комплексу будівель та споруд паливного складу №24 укладеного між Бабурнич Іван Васильович (Орендодавець) та ТОВ «Енерго Системи» (орендар). Відповідно до п.2.1 даного договору склад передається Орендарю для ведення господарської діяльності КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами без зміни профілю. 3. Договір №16/01 від 16.01.2023 р. укладений з ТОВ «Енерго Системи» (постачальник) та ФОП Бабурнич Іван Васильович (покупець) згідно з яким постачальник зобовязується поставити покупцю товар. 4. Гарантійний лист, вих.№ 13 від 13.02.2023 виданий ТОВ «Енерго Системи», відповідно до якого останній гарантує свою готовність зберігати Товар в цеху/на складі впродовж опалювального сезону 2023 р. та гарантує готовність відвантажувати для потреб Замовника пелети. 5. Протокол випробовування від 20.01.2022 р. та сертифікат відповідності UM2112PL1 від 20.01.2022 р. Проте, ні в одному з перелічених вище документів чи інших документах наданих учасником немає інформації про те, що ТОВ «Енерго Системи» є виробником товару який учасник планує поставляти. Також немає інформації про іншого виробника товару. Просимо виправити дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.