Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 0b6c66db94484147bd1958666ddf93df
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 429 000,40 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" |
ЄДРПОУ: | 38945793 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Василь Серденько |
Телефон: | +380508444776 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ІМ.В.СТЕФАНИКА, будинок 34-Б |
6 |
Опис: Уповноважена особа повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія» (Електрична енергія)» було подано 2 тендерні пропозицій, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетична компанія «Інсол», Товариство з обмеженою відповідальністю «Пикарпатенерготрейд» Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВ "Енергетична компанія «Інсол». Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "Енергетична компанія «Інсол". Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергетична компанія Інсол" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1) Відповідно до пункту 1.1. таблиці Додатку 1 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2019- 2021 роки (не менше одного договору) Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та/або розподілу; 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В складі документів пропозиції Учасника надано довідку та документи про наявність аналогічних договорів за 2022 рік, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника закупівлі. 2) Відповідно до пункту 4 таблиці Додатку 1 тендерної документації (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства) вимагається - Довідка від учасника, яка містить інформацію про наявність точки/-ок контакту в регіоні Замовника для надання інформації Замовнику, в якій обов’язково зазначити телефони, е-mail, режим роботи, адреси, П.І.Б. відповідальних працівників. Учасник не надав довідку про наявність точки/-ок контакту в регіоні Замовника. 3) Відповідно до пункту 7 таблиці Додатку 1 тендерної документації (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства) вимагається - Довідка в довільній формі, про наявність в Учасника кол-центру, згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол- центрами» від 12.06.2018 №373 або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для Учасника, довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол- центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий Учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Надані Учасником документи не відповідають вимогам цього пункту тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане, існує необхідність направити ТОВ "Енергетична компанія «Інсол»" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати повторно довідку та документи про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2019-2021 роки (не менше одного договору) відповідно до вимог до пункту 1.1. таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації; 2. Прохання надати довідку про наявність точки/-ок контакту в регіоні Замовника відповідно до вимог пункту 4 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку 1 тендерної документації. 3. Документи відповідно до вимоги пункту 7 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку 1 тендерної документації. 4. Просимо надати підтвердження, що ви є платником ПДВ. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.