Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
ID закупівлі: b76c9dfe6eaf4b32af1a7f3495991bd3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
Телефон: | 380372583872 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
6 |
Відповідно до пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників установлені статтею 16 Закону, та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Інші документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: …2) Скан-копії оригіналів або завірених належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ…». Учасник процедури закупівлі, ТОВ «ЧОЕК», у складі тендерній пропозиції завантажив файл «уповноваження.pdf», в якому надав Інформаційну довідку (лист) довільної форми, де повідомляє, що особою, уповноваженою представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі у разі перемоги учасника у торгах є директор Товариства Красковський Дмитро Миколайович, якому надано вказані повноваження відповідно до Статуту та рішення учасника ТОВ «ЧОЕК». (вих. №12.3/525-12 від 14.02.2023 р.) із зазначенням «Документи щодо повноважень додаються». Однак, в самому файлі «уповноваження.pdf» чи в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧОЕК» відсутні документи, що підтверджують повноваження директора Товариства Красковського Дмитра Миколайовича. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «ЧОЕК», не надав інші документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме скан-копії оригіналів або завірених належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом та Особливостями термін.
Відповідно до пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників установлені статтею 16 Закону, та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Інші документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: 2) Скан-копії оригіналів або завірених належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ. Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи державної звітності з підтвердженням про надання цієї звітності.». Учасник процедури закупівлі, ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», у складі тендерній пропозиції завантажив файл «Рішення_4_16.06.2021_Лавриненко.pdf», а саме - рішення № 4 від 16.06.2021 р. щодо призначення на посаду директора ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» Лавриненко Наталії Валеріївни, що підписано представником Учасника ЄГАЗ Холдинг Гмбх в особі Бродської Анни Сергіївни, однак не надано документ (довіреність від 12.05.2021 р.) на підтвердження таких повноважень. Учасник процедури закупівлі, ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», у складі тендерній пропозиції завантажив файл «Значні правочини на 2023 рік_ТГЗ.pdf», а саме - рішення № 23 від 08.11.2022 р. щодо надання згоди на укладення та вчинення Товариством правочинів (…в яких вартість майна, робіт або послуг, що є предметом таких правочинів, перевищує 50% вартості чистих активів Товариства…), що підписано представником Учасника ЄГАЗ Холдинг Гмбх в особі Іллі Ушанова, однак не надано документ (довіреність від 17.10.2022 р.) на підтвердження таких повноважень. 4) Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника про те, що до учасника застосовуються або не застосовуються санкції відповідно до листа Мінекономрозвитку від 16.10.2015 № 3302-05/34390-06 згідно з Законом України «Про санкції» відповідним рішенням Ради національної безпеки та оборони України, введеним в дію указам Президента України (із змінами та доповненнями) на момент подання пропозиції; Учасник процедури закупівлі, ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», у складі тендерній пропозиції завантажив файл «Довідка про санкції.docx.pdf». Однак, під назвою вказаного файлу фактично завантажено скан-копію іншого документа, а саме «Довідка про виконання аналогічного договору». Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», не надав довідку про те, що до учасника застосовуються або не застосовуються санкції. Відповідно до п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції» Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції.»: «Учасник надає гарантійний лист, що маржа не буде величиною від’ємною.» У складі тендерній пропозиції ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» відсутній вказаний вище документ. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», не надав гарантійний лист, що маржа не буде величиною від’ємною. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом та Особливостями термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.