Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: b9e17eacbf18421d8f0b371b6bd6ba44
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 454 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти" |
ЄДРПОУ: | 42447923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Семко Лариса Михайлівна |
Телефон: | +380682880771 |
E-mail: | kucozo@ukr.net |
Місцезнаходження: | 23310, Україна, Вінницька область,Тиврівський район місто Гнівань, Соборна 56 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Наданий учасником документ «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вих.№36/3 від 01.02.2023 р. (файл «дов. аналог. договір.pdf») містить не повну інформацію та складено не за формою. 2. Відсутній проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації. 2. Пункт 1 розділ ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена учасником за формою з наступною інформацією: предмет договору; сума договору; назва організації/підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір; контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору. 2. Надати проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.