Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 9 350 990,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 187 019,80 UAH |
Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Вікторія |
Телефон: | +380444890186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
9 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 Розділу І – Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом, терміни, які відсутні в Законі, вживаються у значенні наведених у відповідних нормативно-правових актах, про що у складі тендерної пропозиції надається лист-згода. Учасником такий документ не надано. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ – учаснику необхідно надати заповнений проєкт договору про закупівлю (не заповнюється ціна, вартість та додатки), як підтвердження згоди учасника із даним проєктом договору. Учасником надано такий документ, але не заповнені пункти 13.5 (данні щодо відповідальної особи постачальника) та 13.11. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ – Наявність формальних (несуттєвих) помилки допускається в документах, що підготовлені безпосередньо учасником. Учасником у складі пропозиції надається лист-згода з повним переліком зазначених формальних помилок. Учасником надано такий документ, але без повного переліку зазначених формальних помилок. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ – Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Учасником надана банківська гарантія, але в п. 3 гарантії зазначено: «За цією Гарантією Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму Гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми Гарантії (далі - Вимога)». Відповідно до п.3 Розділу ІІІ – У тексті банківської гарантії обов'язково має бути зазначено: За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Учасником надана банківська гарантія, але зазначена вище інформація в ній не зазначена. Відповідно до п.1 Додатку 2 до ТД – учаснику необхідно надати позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо належного виконання договору. Учасником надано такий документ, але без зазначення строку дії аналогічних договорів. Відповідно до п.2.12 Додатку 2 до ТД – учаснику необхідно надати сертифікат ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). (Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації, Учасником надано атестат акредитації, але без додатків, які є його невід’ємною частиною та складаються з 4 аркушів. Відповідно до п.2.1 Додатку 4 до ТД – Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку (форма 2) про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Учасником довідка надана, але не вказано контактний телефон посадової особи учасника. Відповідно до п.3.6 Додатку 4 до ТД – Учаснику необхідно надати довідку довільної форми з інформацією про наявність укладених учасником всіх необхідних договорів, передбачених статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» із вказанням усіх реквізитів зазначених договорів, які є необхідними для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів замовника, в підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати оригінали або копії всіх зазначених у довідці договорів (допускається без надання додатків до них), передбачених статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасником така довідка надана, але не зазначені договори та не вказані їх реквізити. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: – Надати лист-згоду щодо термінів, які використовуються в тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом, терміни, які відсутні в Законі, вживаються у значенні наведених у відповідних нормативно-правових актах. – Надати оновлений проєкт договору про закупівлю із заповненими відповідними пунктами. – Надати оновлений лист-згоду щодо формальних помилок з повним їх переліком. – Надати оновлену банківську гарантію, у тексті якої обов'язково має бути зазначено: «Обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії» та «За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону». – Надати оновлений лист-відгук щодо постачання товару від контрагента, в якому повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо належного виконання договору. – Надати оновлений атестат акредитації установи, яка видала сертифікат ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), зі всіма додатками. – Надати оновлену довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи за формою 2, де буде вказано контактний телефон посадової особи учасника. – Надати оновлену довідку з інформацією про наявність укладених учасником всіх необхідних договорів, передбачених статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» із вказанням усіх реквізитів зазначених договорів.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Відповідно до ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14 грудня 2020р. зазначається, зокрема: п.3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога повинна містити посилання на дату складання / видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У складі Пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» міститься банківська гарантія від 06.02.2023 N9834-21/155 в тексті якої зазначено: Вимога повинна містити посилання на дату складання / видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей». Таким чином, банківська гарантія не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену банківську гарантію
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 3 Розділу 5 Тендерної документації та п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.7.4 Розділу ІІІ – Учасником надається підписана кваліфікованим електронним підписом інформація (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи «а» та «б» за другу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі") – документ надано, але за першу декаду січня 2023 року . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати інформацію щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи «а» та «б» за другу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником 24.01.2023р. було розпочато процедури закупівлі відкритих торгів стосовно ДК 021:2015 – 09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія) та відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», було опубліковано оголошення про проведення закупівлі UA-2023-01-24-014506-a в електронній системі закупівель на очікувану вартість закупівлі 9 350 990,00 грн. За час проведення процедури відкритих торгів учасником ТОВ "Газенерго-Трейд" не одноразово було подано скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що приймала скарги до розгляду: Рішення №2852-р/пк-пз від 09.03.2023р., Рішення №4623-р/пк-пз від 12.04.2023р., Рішення №7464-р/пк-пз від 29.05.2023р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України зобов’язувала замовника про наступне: 1. За рішенням №3386-р/пк-пз від 20.03.2023р. постановила зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Газенерго-Трейд" та рішення про визначення ТОВ "Євро Трейд Енерджі" переможцем процедури закупівлі; 2. За рішенням №5115-р/пк-пз від 19.04.2023р. постановила зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Газенерго-Трейд" за процедурою відкритих торгів; 3. За рішенням №8187-р/пк-пз від 06.06.2023р. постановила зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-24-014506-a. Відповідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та Рішення Антимонопольного комітету – замовником були виконані всі рішення органу оскарження стосовно закупівлі електроенергії. Але, за час проведення процедури закупівлі відкритих торгів щодо електричної енергії Інститут продовжував функціонувати. За період до 30.04.2023 року Інститутом були проведені розрахунки за спожиту електроенергію. А так як у замовника не було укладено договір з новим електропостачальником, то з 01.05.2023р. – вже був переданий до постачальника «останньої надії» ДПЗД «Укрінтеренерго» по теперішній час, з яким також потрібно буде розраховуватися за спожиту електроенергію. Відповідно, у замовника відсутня подальша потреба в закупівлі товару у зв’язку із зменшенням об’єму електроенергії та очікуваної вартості закупівлі, що не відповідає заявленим об’ємам на торги та очікуваній вартості закупівлі. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Відповідно п. 47Особливостей – замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товару. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-07-2023, 00:01
Період оскарження:
з 30-06-2023, 13:45 по 11-07-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовником 24.01.2023р. було опубліковано оголошення про проведення закупівлі UA-2023-01-24-014506-a в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 35, 37 і 38 Особливостей. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме розгляд пропозиції ТОВ "Український струм", не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В рамках даної закупівлі Замовник не скористався правом продовжити строк розгляду. Замовник не скористався можливістю продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, 15.05.2023р. замовником прийняте рішення про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Український струм". Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності було розміщено в електронній системі закупівель Однак, відповідно до п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином замовником порушено вимоги, встановлені п. 40 Особливостей. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно пп. 2 п. 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Відповідно п. 47 у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-05-2023, 11:45
Період оскарження:
з 16-05-2023, 11:49 по 27-05-2023, 00:00
Документи: