Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 45d118015c154dcb9ff878e885711948
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 504 964,18 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 524,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Іванишина |
Телефон: | +380617086970 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
4 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: У складі тендерної пропозиції учасником щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано: • довідку № 10/321 від 18.01.2023 про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі не за формою, що передбачена таблицею 1 додатку 1 до тендерної документації. Відсутня повна назва організації (замовника), з якою було укладено договір; • довідку № 10/321 від 18.01.2023 про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі, де сума договору № 151251 від 01.03.2021 вказана - 84144,86 грн. з ПДВ. Натомість, інформація щодо суми договору в вищезазначеній довідці не відповідає сумі, що наведена в даному договорі, 84175,91 грн. з ПДВ. та загальній сумі, що зазначена у актах приймання-передавання товарної продукції – активної електричної енергії, а саме: 84144,86 грн. з ПДВ. • договір від 01.03.2021 № 151251 щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, акти прийняття-передавання товарної продукції – активної електричної енергії за період березень 2021 – серпень 2021 та банківські виписи за період березень 2021 – серпень 2021. Відповідно до пункту 5.2 зазначеного договору загальна вартість договору становить 84175,91 грн. В той же час, згідно з таблицею 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надання інформації про належне виконання договору. Тобто, відсутні докази виконання зазначеного договору в повному обсязі;. У складі тендерної пропозиції учасником щодо інших документів, що мають бути подані, надано: • довіреність від 26.12.2022 р. № 7-12/7-Д/138 на Цибульняка С.О., відповідно до якої у Цибульняка С.О. відсутнє право на підписання тендерних пропозицій від імені ТОВ «Енера Суми», як того вимагає Замовник у таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації; • протокол загальних зборів учасників ТОВ «Енера Суми» від 28.12.2018р. та статут підприємства. Відповідно до протоколу загальних зборів, учасники яких встановили, що строк дії трудового контракту з Лошак І.В., укладений 24.07.2018 р. дійсний до 31.12.2018 р. та вирішено затвердити умови нового трудового контракту з Лошак І.В. у редакції додатку 2, до зазначеного протоколу. Додаток 2 до протоколу загальних зборів та новий контракт з 01.01.2019 р. не додано до тендерної пропозиції у зв’язку з чим відсутнє право Лошак І.Д., відповідно до статуту підписувати документи від імені ТОВ «Енера Суми». Тобто, не підтвердженні повноваження директора Лошак І.В., як того вимагає Замовник у таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації; • анкета учасника від 18.01.2023р. № 10/321. Відсутні відомості щодо факсу, що вимагається таблицею 2 додатку 1 до тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 40 Постанови 1178, пропонуємо: • усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленої довідки про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі, або нової довідки з повною назвою організації (замовника), з якою було укладено договір, як передбачено таблицею 1 додатку 1; • усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленої довідки про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі, або нової довідки, з сумою договору, що відповідає сумі в договорі про постачання електричної енергії споживачу від 01.03.2021 № 151251, як передбачено таблицею 1 додатку 1; • усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання доказів виконання аналогічного договору від 01.03.2021 № 151251 в повному обсязі, та/або додаткову угоду щодо зміни загальної вартості зазначеного договору та/або зменшення обсягів закупівлі електричної енергії; • усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання довіреності на Цибульняка С.О., що надає йому право підписувати документи тендерної пропозиції; • усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів, що підтверджують повноваження директора Лошак І.В. • усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленої або нової анкети учасника із зазначенням відомостей щодо факсу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.