Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 47c844047bfd49f79fcdfea22ca5fc2c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 121 100,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 605,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЛІФТ-СВІТЛО" |
ЄДРПОУ: | 21326705 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сніжана Сорока |
Телефон: | +0384939690 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32300, Україна, Хмельницька область,м.Кам’янець-Подільський, вул. Гунська, 3 |
5 |
Відповідно до п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" відсутня довідка в довільній формі, що містить відомості про учасника, зазначені у таблиці до цього пункту*: 1 Повне найменування Учасника 2 Адреса (юридична та поштова) 3 Телефон, е-mail (у разі наявності) 4 Код ЄДРПО/індивідуальний податковий номер 5 Статус платника податку 6 Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ) 7 Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ) 8 Інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором *Допускається відсутність окремої інформації у Довідці, яка містить відомості про учасника, якщо така інформація міститься в інших документах тендерної пропозиції учасника або оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 8 розділу ІІ (Інші документи та інформація, що має надати Учасник у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнений(і) або нов(ий)і документ(и): Довідку в довільній формі, що містить відомості про учасника, зазначені у таблиці до цього пункту*: 1 Повне найменування Учасника 2 Адреса (юридична та поштова) 3 Телефон, е-mail (у разі наявності) 4 Код ЄДРПО/індивідуальний податковий номер 5 Статус платника податку 6 Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ) 7 Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ) 8 Інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.