Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
ID закупівлі: b5b04275b5f2426297a8e8a3ffeeb119
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 649 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 13 245,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 26411516 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Барщовська Людмила Степанівна |
Телефон: | +380978201032 |
E-mail: | poleva_komarno@ukr.net |
Місцезнаходження: | 81562, Україна, Львівська область,місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано довідку про наявність в учасника кол-центру. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - Дані вимоги зазначені у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3. - Довідку про наявність в учасника кол-центру за формою: ДОВІДКА про наявність кол-центру Цією довідкою ______________________________ (найменування Учасника), підтверджує, що для забезпечення комунікації із споживачами нашим підприємством створено кол-центр, який повністю відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (із змінами) (далі – Постанова). У кол-центрі _______________ (найменування Учасника) забезпечена наявність: - функцій утримання в черзі та розподілу телефонних дзвінків між операторами; - автоматичного визначника номера телефону; - функцій аудіозапису розмов та збереження їх протягом двох років. У кол-центрі ________________(найменування Учасника) забезпечено ведення електронної бази даних звернень абонентів, отриманих за допомогою засобів телекомунікації із зазначенням таких даних: за всіма опрацьованими зверненнями зазначаються: індивідуальний номер звернення (для звернень, які потребують подальшої реакції компанії); ідентифікаційні дані оператора, що прийняв звернення/надав відповідь на електронний лист; дата та час з'єднання абонента з АТС кол-центру у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss (при телефонних дзвінках); дата та час з'єднання з оператором у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss або отримання електронного повідомлення у форматі YYYY-MM-DDThh:mm; дата та час закінчення розмови по телефону у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss або відправлення зворотного електронного повідомлення у форматі YYYY-MM-DDThh:mm; телефонний номер, визначений автоматичним визначником номера; тема звернення. Бази даних звернень нашого кол-центру зберігаються протягом трьох років. Гарантуємо, що технічне обладнання нашого кол-центру реалізоване у відмовостійкій конфігурації (резервування, дублювання тощо). Вхідні дзвінки, що з’єднані з оператором кол-центру, обробляються шляхом: надання роз’яснень, прийому повідомлень від абонента; реєстрації звернення/скарги/претензії споживача для її розгляду відповідними структурними підрозділами електропостачальника згідно з главою 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ); формування та обробки заявок. Крім того наш кол –центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів. Підтверджуємо, що інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром звернень за тематикою за формою згідно з Додатком 1 до «Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (із змінами), наше підприємство надає до НКРЕКП щокварталу, не пізніше ніж через 30 днів після звітного кварталу. Графік роботи кол-центру : ______________(зазначається Учасником) Інформація про засоби зв‘язку:______________________ (зазначається Учасником) Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.