Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2022, 00:00
ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
ID закупівлі: 155d4239d35942c8b885f9ca3d3d88a8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 633 360,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 166,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виноградської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 44082171 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Підлісняк |
Телефон: | +380688294476 |
E-mail: | osvitawinograd@ukr.net |
Місцезнаходження: | 19340, Україна, Черкаська область,Лисянський р-н, село Виноград, вул.Центральна, будинок 46а |
6 |
Пунктом 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова про особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В тендерній пропозиції учасника ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: - «Учасник надає довідку у довільній формі (відповідно до Розділу 7.1. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168), про те що він як учасник не має статусу «дефолтного» і відповідно інформація не оприлюднена на сайті НЕК «Укренерго» та/або інших відкритих джерелах інформації». - «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний зі своєї сторони проект Договору про закупівлю згідно додатку 2 тендерної документації (допускається подання Договору без додатків), як згоду на укладання Договору про закупівлю на умовах Замовника торгів.» Пунктом 40 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати документ, що відсутній - «Учасник надає довідку у довільній формі (відповідно до Розділу 7.1. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168), про те що він як учасник не має статусу «дефолтного» і відповідно інформація не оприлюднена на сайті НЕК «Укренерго» та/або інших відкритих джерелах інформації»; «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний зі своєї сторони проект Договору про закупівлю згідно додатку 2 тендерної документації (допускається подання Договору без додатків), як згоду на укладання Договору про закупівлю на умовах Замовника торгів.», який необхідно завантажити до електронної системи закупівель. У випадку неподання вказаного документу у визначений строк, пропозиція ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 41 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.