Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2022, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-11-2022, 00:00
Технічні характеристики зазначено у Додатку №1 до тендерної документації. Закупівля оголошена на очікувану вартість на 2023 рік.
ID закупівлі: 2c8fa4fa75c04191b996a0bb5ec552b4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 122 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 40 612,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04056919 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ярошевська Олександра Юріївна |
Телефон: | 0487228109 |
E-mail: | yaroshevskayaal@gmail.com |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,ОДЕСА, Думська площа, 1 |
8 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (Далі- Особливості) та статей 26, 29 Закону України "Про публічні закупівлі" є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" (41835359) (Далі - Учасник) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. На виконання вимоги п. 2 блоку “Інші документи, які надаються учасниками, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель” ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасниками у складі тендерної пропозиції подається Лист - згода з проєктом договору, зазначеним у Додатку №3 до тендерної документації, наступного змісту: «Ми/я ________ цим листом погоджуємося/юсь з проєктом договору, зазначеним у Додатку №3до тендерної документації на закупівлю ___________________(зазначається код ДК 021:2015 та назва предмета закупівлі)»; На виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, Учасником надано лист від 22.11.2022 р. № 1.08-3118, у якому не зазначено назву предмету закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист - згоду з проєктом договору у наступному вигляді: “Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» цим листом погоджуємося з проєктом договору, зазначеним у Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (зазначається код ДК 021:2015 та назва предмета закупівлі)”. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку заповнену відповідно умов тендерної документації, у строк, визначений Особливостями. Лист - згода з проєктом договору подається у наступному вигляді: “Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» цим листом погоджуємося з проєктом договору, зазначеним у Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради)”. 2. На виконання вимоги п. 3 блоку “Інші документи, які надаються учасниками, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель” ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасниками у складі тендерної пропозиції подається завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком №3 до тендерної документації (подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору (завіреною печаткою(у разі наявності) уповноваженою особою учасника). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником надано проєкт догору у вигляді електронного документу підписаного КЕП, без завізованих сторінок проєкту договору (завірених печаткою(у разі наявності) уповноваженою особою учасника). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком №3 до тендерної документації (подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору (завіреною печаткою(у разі наявності) уповноваженою особою учасника) відповідно до п. 3 блоку “Інші документи, які надаються учасниками, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель” ч. 5 розділу III Тендерної документації. 3. На виконання вимоги п. 10 блоку “Інші документи, які надаються учасниками, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель” ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасниками у складі тендерної пропозиції подається заповнена форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” (Додаток №2 до тендерної документації). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником надано ФОРМУ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Вих. № 22-11.2022 року № 1.08-2598, яка містить невідповідності, а саме: показники у формулі визначення ціни (Ц (ЕЕ)=Ц1+Ц2+Ц3) заповнені без урахування ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями ФОРМУ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”, яка міститиме формулу, заповнену відповідно до умов тендерної документації, тобто ціни у формулі зазначаються разом з ПДВ.
На виконання норм пункту 40 Особливостей на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статей 26, 29 Закону України "Про публічні закупівлі" є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" (41427817) (Далі - Учасник) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: На виконання вимоги ч.5 розділу III Тендерної документації, для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон) Учаснику необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, із зазначенням: Реквізитів договору (№ та дати договору), предмету закупівлі, повного найменування замовника/контрагента, строків постачання згідно договору. Довідка складається в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою (у випадку використання печатки учасником) (у сканованому вигляді або в електронному форматі з накладанням КЕП/УЕП цієї уповноваженої особи) На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник має надати скановану копію вказаного договору (договорів) з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, зазначеними у договорі, та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної (накладних), або акт наданих послуг, або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником* *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій» Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та / або розподілу. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації У разі подання Учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. Учасником, на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність аналогічних договорів Вих. № 4500/30 від 28.11.2022 року, яка не відповідає умовам тендерної документації - довідка надана Учасником не містить строків постачання згідно договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність аналогічних договорів, яка містити всі реквізити документа, визначені Замовником, а саме: Реквізити договору (№ та дати договору), предмет закупівлі, повне найменування замовника/контрагента, строки постачання згідно договору.
На виконання норм пункту 40 Особливостей на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статей 26, 29 Закону України "Про публічні закупівлі" є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІЕНЕРДЖІ" (44368037) (Далі - Учасник) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. На виконання вимоги п. 10 блоку “Інші документи, які надаються учасниками, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель” ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасниками у складі тендерної пропозиції подається заповнена форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” (Додаток №2 до тендерної документації). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником надано ФОРМУ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Вих. № 28-02/22 від 28.11.2022 року, яка містить невідповідності, а саме: кількість електричної енергії зазначена Учасником не відповідає умовам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями ФОРМУ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”, з огляду на вимоги тендерної документації, з урахуванням того, що кількість кВт/год затверджених умовами тендерної документації та оголошенням про проведення процедури відкритих торгів становить – 1 425 000 кВт/год. 2. На виконання вимоги п.8 блоку “Інші документи, які надаються учасниками, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель” ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає статут або інший установчий документ з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником*)/ Код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкриття доступу до державних реєстрів (станом на оголошення закупівлі державні реєстри не працюють). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). * Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію статуту, яка не засвідчена відповідно умов тендерної документації, а саме відсутні наступні елементи засвідчення:: слова «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я та прізвища, дата засвідчення копії.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно завантажити копію статуту, яка буде завірена відповідно умов тендерної документації. Відмітка про засвідчення копії статуту повинна складатись з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Або завантажено скановану копію з оригіналу документу. 3. На виконання вимоги ч.5 розділу III Тендерної документації, для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон) Учаснику необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, із зазначенням: Реквізитів договору (№ та дати договору), предмету закупівлі, повного найменування замовника/контрагента, строків постачання згідно договору. Довідка складається в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою (у випадку використання печатки учасником) (у сканованому вигляді або в електронному форматі з накладанням КЕП/УЕП цієї уповноваженої особи) На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник має надати скановану копію вказаного договору (договорів) з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, зазначеними у договорі, та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної (накладних), або акт наданих послуг, або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником* *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій» Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та / або розподілу. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації У разі подання Учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. На виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції Учасником надано три довідки: 1. На виконання вимоги, у складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність аналогічних договорів без дати реєстрації та вихідного номеру, яка не відповідає умовам тендерної документації: 1) Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договорів надана Учасником не оформлена згідно вимог ч. 1 “ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу IIІ Тендерної документації - Документи, складені учасниками закупівлі (юридичною особою, фізичною особою/фізичною особою-підприємцем), що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути оформлені відповідно до п.4.4. ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». У довідці відсутній вихідний номер та дата реєстрації. 2) Згідно ч.5 розділу III Тендерної документації Довідка повинна містити наступні обов’язкові реквізити: реквізити договору (№ та дати договору), предмет закупівлі, повне найменування замовника/контрагента, строки постачання згідно договору. Довідка надана Учасником не містить строків постачання згідно договору, а також повного найменування замовника/контрагента. Крім того, відсутній аналогічний договорів та документи підтверджуючі його виконання. З огляду на зазначене, неможливо встановити факт виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність аналогічних договорів, яка буде оформлена відповідно до п.4.4. ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» та яка буде містити всі реквізити документа, визначені Замовником, а саме: Реквізити договору (№ та дати договору), предмет закупівлі, повне найменування замовника/контрагента, строки постачання згідно договору. На підтвердження інформації зазначеної в довідці, Учасник має надати скановану копію вказаного договору (договорів) з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, зазначеними у договорі, та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної (накладних), або акт наданих послуг, або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником* У разі подання Учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. 2. Учасником, на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність аналогічних договорів Вих. № 159-11/2022 від 16.11.2022 року, яка не відповідає умовам тендерної документації.: 1) Довідка повинна містити наступні обов’язкові реквізити: реквізити договору (№ та дати договору), предмет закупівлі, повне найменування замовника/контрагента, строки постачання згідно договору. Довідка надана Учасником не містить строків постачання згідно договору. 2) Відповідно до ч. 1 Розділу IIІ тендерної документації: “Документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій”. Довідка повинна бути датована періодом починаючи з дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, тобто з 21.11.2022 року. Довідка надана Учасником датою до дня оголошення закупівлі – 16.11.2022 року. Крім того, надані до довідки аналогічні договори знаходяться у процесі виконання. Відповідно наданих договорів неможливо встановити факт виконання договору. Виконання договору може бути з порушенням строків тощо. Акти приймання-передачі до Договору №30/08-22 від 18.08.2022 року, надані лише за серпень та вересень місяць, що може свідчити про порушення строків виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність аналогічних договорів, виконання яких можливо перевірити, з усіма документами підтверджуючими виконання відповідно до ч.5 розділу III тендерної документації. Довідка повинна бути датована відповідно до ч. 1 Розділу IIІ тендерної документації: “Документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій”. 3. Учасником, на виконання вимоги, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність аналогічних договорів Вих. № 28-20/11 від 28.11.2022 року, яка не відповідає умовам тендерної документації.: 1) Довідка повинна містити наступні обов’язкові реквізити: реквізити договору (№ та дати договору), предмет закупівлі, повне найменування замовника/контрагента, строки постачання згідно договору. Довідка надана Учасником не містить строків постачання згідно договору. Надані аналогічні договори знаходяться у процесі виконання. Відповідно наданих договорів неможливо встановити факт виконання договору. Виконання договору може бути з порушенням строків тощо. Акти приймання-передачі до Договору №30/08-22 від 18.08.2022 року, надані лише за серпень та вересень місяць, що може свідчити про порушення строків виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність аналогічних договорів, виконання яких можливо перевірити з усіма документами підтверджуючими виконання відповідно до ч.5 розділу III тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.