Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 8fea9e5a35d24215b294e36b4d7a6db5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 710 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 550,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
ЄДРПОУ: | 05907124 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Кримповський |
Телефон: | +380445299479 |
E-mail: | motor_depot@ukr.net |
Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область,Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
2 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 26 Закону "Про публічні закупівлі" є необхідність у публікації вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ", поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Пунктом 1, Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось для підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці сьомому підпункту першого пункту 41 Постанови, надання учасником у складі тендерної пропозиції у формі довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої(их) підтверджує відсутність відповідних підстав. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" відсутній зазначений документ. 2. Пунктом 2.7., Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо згоди (не згоди) при укладанні договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) скріплювати його печаткою. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" відсутній зазначений документ. 3. Пунктом 2.9., Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надання учасником у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" відсутній зазначений документ. 4. Пунктом 2.18., Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надання учасником у складі тендерної пропозиції копію оригіналу документу (сертифікату тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" відсутній зазначений документ. 5. Пунктом 2.16., Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надання учасником у складі тендерної пропозиції Лист - підтвердження (в довільній формі із зазначенням схеми - маршруту руху транспортних засобів) від Учасника щодо знаходження не менше трьох власних або партенрських АЗС від місця розташування Замовника (м. Київ, вул. Євгена Коновальця 24) на відстані не більше _8000 м_ в різних частинах м. Києва з обов’язковим зазначенням адреси розташування перелічених АЗС. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" надано Лист - підтвердження про АЗС без номеру та дати, у якому не відображено схеми - маршруту руху транспортних засобів від місця розташування Замовника. 6. Пунктом 2.17., Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось у разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників: - копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства - гарантійний лист від власника / орендаря / оператора (ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці (п.п. 2.15. пункту 1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації), адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту Замовника за довірчими документами (бланками-дозволами) встановленого зразка на АЗС. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" надано Лист - підтвердження про АЗС без номеру та без дати, у якому зазначено про знаходження не менше трьох власних або партенрських АЗС від місця розташування Замовника. Однак Учасником не надано документи, яка вимагалась пунктом 2.17., Розділу І, Додатку 2 до Тендерної документації щодо партнерських АЗС.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.