Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-11-2022, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування. Умови надання гарантії: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Закупівля відбувається для потреб установ Замовника на 2023р
ID закупівлі: 7ec78b5c20b244ecab59bba4fe452fbe
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 60 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 180 000,00 UAH |
Замовник: | Хотинська міська рада |
ЄДРПОУ: | 04062205 Досьє YouControl |
Сайт: | http://khotyn.dosvit.org.ua |
Контактна особа: | Галина Цвик |
Телефон: | +380680863774 |
E-mail: | hoti_amu@ukr.net |
Місцезнаходження: | 60000, Україна, Чернівецька область,м. Хотин, вул.Кобилянської О., 2 А |
3 |
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації / документах / інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до вимог до частини 4 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Задля уникнення демпінгу, учасник надає гарантійного листа, щодо зобов’язання надання не менше 15 % товару за ціною, яка була приведена за результатами електронного аукціону. - Учасник помилково зазначив не відповідний відсоток 2. В проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця та дати договору, ціни договору та Специфікації; - у наданому учасником проекту договору є ряд невідповідностей, а саме: п.п.2.3 розділу 2 Договору зазначено не відповідний очікуваний обсяг постачання електричної енергії ; П.п 13.1. розділу 13 договору – помилкове зазначення невідповідного строку дії договору 3. ДОДАТОК 1 тендерної документації – помилкове заначення Строк поставки товару: Цілодобово до 31.12.2022 включно. Натомість Цілодобово до 31.12.2023 включно. • Дані вимоги не були виконані учасником у повному обсязі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.