Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 3be55ab5a6ca4c2c89952053a430311a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01996869 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бордуляк Галина Ігорівна |
Телефон: | +380324932106 |
E-mail: | cher.lik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 80100, Україна, Львівська область,місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2 |
1 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати сканкопії документів передбачених чинним законодавством України, а саме: Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції учасника міститься тільки додаток до свідоцтва №06-0009/2022 від 24.02.2022 р. (файл «Свідоцтво та Додаток Лаб_ВІВ_2022.pdf»), проте саме свідоцтво відсутнє в складі тендерної пропозиції, а відтак, даний документ подано не в повному обсязі. 2. Відповідно до Розділу 2 Додатку №1 тендерної документації учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У випадку відсутності технічної можливості самостійного декларування такої інформації, під час подання тендерної пропозиції, в електронній системі закупівель, спосіб такого підтвердження визначається учасником самостійно (наприклад, шляхом подання довідки в довільній формі в складі тендерної пропозиції). Відтак, враховуючи те, що на момент подання тендерної пропозиції технічний функціонал електронної системи закупівель не дозволяв учаснику шляхом самостійного декларування підтвердити відсутність такої підстави, учасник повинен був самостійно обрати інший спосіб такого декларування, як наприклад, надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку. Проте, ні в електронній системі, ні будь-яким іншим способом учасником не здійснено декларування відсутності підстави передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону. 3. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати сканкопії документів передбачених чинним законодавством України, а саме: Санітарні паспорти на транспортні засоби, які будуть здійснювати перевезення. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься документ «Санітарний паспорт №102-2018 на спеціалізований транспортний засіб» (файл «Санітарний паспорт на авто АА2685РТ.pdf»), де в п. 2 «Вид транспорту (автомашина, причеп, з/д вагон» зазначено – IVECO EUCARGO VL 150OE22, в той час як в довідці про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій міститься інформація про автомобіль Ford transit. Відтак, технічний паспорт на автомобіль не відповідає інформації, яка міститься в довідці про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, зокрема, щодо автомобіля, який буде використовуватися для надання послуг та виконання умов договору. Окрім цього, в Додатку №2 тендерної документації вимагається саме «санітарні паспорти», тобто у кількості не менше 2х, в той час як в складі тендерної пропозиції міститься лише один санітарний паспорт. 4. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації, для надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, яка повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься лист-згода, що підписана лише першим заступником директора Михайлом ХОДОРІВСЬКИМ (файл «Лист-згода на обробку персональних даних.pdf»). Проте, згідно довідки про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf») посадовою особою, яка має право на укладення договору, є, окрім Михайла ХОДОРІВСЬКОГО, директор Олександр ПАСЄКА, а посадовою особою, яка має право на підписання тендерної пропозиції, зокрема, щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію, є Наталія ДАНЧУК. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутні листи-згоди на обробку персональних даних, які повинні бути підписані Олександром ПАСЄКОЮ та Наталією ДАНЧУК. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати в складі тендерної свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 в повному обсязі. 2. Відповідно до Розділу 2 Додатку №1 тендерної документації учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У випадку відсутності технічної можливості самостійного декларування такої інформації, під час подання тендерної пропозиції, в електронній системі закупівель, спосіб такого підтвердження визначається учасником самостійно (наприклад, шляхом подання довідки в довільній формі в складі тендерної пропозиції). 3. Надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних, в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної тендерної документації, яка повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. 4. Привести у відповідність інформацію в довідці про матеріально – технічну базу щодо транспортних засобів, які будуть здійснювати перевезення, та додати ще хоча б один санітарний паспорт на вказаний автотранспорт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.