| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 67 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 675 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А 2641 |
| ЄДРПОУ: | 24982999 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гомілко Оксана Вікторівна |
| Телефон: | +380679085024 |
| E-mail: | tender_a2641@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 32000, Україна, Хмельницька область,Хмельницька область, Хмельницька область |
3 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ (військова частина А2641) «27» серпня 2025 р. м. Кам’янець-Подільський Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом командира військової частини А2641 від 03 квітня 2024 року №675. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі «UA-2025-08-14-001495-a», виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: пункту 7 та 8 згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Мішень стендова тарілка D=110 мм», код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 37460000-0 - Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Старагін О.Ю. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі «Мішень стендова тарілка D=110 мм», код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 37460000-0 - Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар, учасником ФОП Старагін О.Ю. в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-14-001495-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Оксана ГОМІЛКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.