Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 288 095 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 440,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23641827 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Антонюк |
| Телефон: | +380962190131 |
| E-mail: | sturmupovosoba@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДОРОШЕНКА ПЕТРА ГЕТЬМАНА, БУДИНОК 9 |
0 |
У зв’язку з необхідністю більш ретельного вивчення та перевірки документів тендерних пропозицій учасників
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сусло Михайло Сергійович встановлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі по тексту – ТД), а саме: • Не надано Специфікацію щодо предмету закупівлі повністю заповнену, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2 (порушення пункту 1 Змісту і способу подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). • На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надано договір на закупівлю товарів «Інвентар для фітнесу» (ДК 021:2015 - 37440000-4 Інвентар для фітнесу), що не є аналогічними до предмету даної закупівлі «Гімнастичний інвентар» (ДК 021:2015 - 37420000-8 Гімнастичний інвентар) (порушення вимог пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до Додатку № 3 до ТД). • Не надано документи, що підтверджують якість товару відповідно до чинного законодавства України (порушення Інших вимог відповідно до Додатку № 3 до ТД).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.