Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 522 956 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 229,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 24288081 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://natalynska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Бурдикіна |
| Телефон: | +380993817295 |
| E-mail: | nataccount@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63343, Україна, Харківська область,Берестинський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
4 |
Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15.07.2025 № 86 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Обладнання для спортивно-ігрового майданчика в с. Добренька», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-15-010439-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1) Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 3.1-3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою, та на підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно пп. 3.1. учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№77/22 від «15» липня 2025 в якій позиція 9, а саме досвід роботи на займаній посаді, щодо працівниці Дудченко Валентина Іванівна інженера з охорони праці, зазначено не коректно, відповідно до наданих документів згідно підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.07.2025 00:00 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 25.07.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.