Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 334,38 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 226,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Євгеній Касаткін |
| Телефон: | 380444650866 |
| E-mail: | kasatkin.y.y@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
2 |
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: «ЦЗВ-25Т_222_ВО: Пластик ДПШВЗ (37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва)» за оголошенням № UA-2025-07-14-003207-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРВИ ШВИДКОСТІ»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр. У випадку, якщо такий договір виконаний частково, учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна копія договору № 02-12/24-А від 02.12.2024, який виконано частково відповідно до наданого документу учасником (видаткова накладна). Враховуючи вищевикладене, договір було виконано частково. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній позитивний лист-відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro, що не відповідає вимогам Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати належним чином оформлений(і) документ(и), що вимагається пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації.. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.