Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 308 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ РОКИТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43954312 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Басюк |
| Телефон: | +380502340446 |
| E-mail: | iruna_02@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 34200, Україна, Рівненська область,селище Рокитне, вулиця Соборна, будинок 11 |
9 |
ОПИС невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією по закупівлі «Спортивно-ігрового дитячого майданчика (згідно ДК 021:2015 код 37530000-2 - вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-13-009019-a) 1. В таблиці відповідності запропонованого товару (№ 08/25 від 20.06.2025), поданої Учасником ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД», в п.1 (перша позиція) «Балансир великий» вказано розміри гойдалки: довжина 2400 мм, ширина 500 мм, висота 700 мм, в той час як Додатком № 1 до тендерної документації в новій редакції передбачено розміри дитячої гойдалки-балансира: довжина 2300 мм, ширина 450 мм, висота 600 мм. 2. В таблиці відповідності запропонованого товару (№08/25 від 20.06.2025), поданої Учасником ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД», в п.5 (п’ята позиція) «Тренажер «Бруси» вказано розміри: довжина 1770 мм, ширина 720 мм в той час як Додатком № 1 до тендерної документації в новій редакції передбачено розміри дитячої гойдалки-балансира: довжина 170 см, ширина 61 см..
ОПИС невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією по закупівлі «Спортивно-ігрового дитячого майданчика (згідно ДК 021:2015 код 37530000-2 - вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-13-009019-a) 1. Відсутній другий аналогічний договір, накладні та лист-відгук від організації, з якою він укладений. Підпунктом 1.3.1 п.1.3 розділом 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання не менше двох аналогічних договорів. 2. Відсутня таблиця довідки «Про наявність аналогічних договорів» за зразком, що наведений в пп. 1.3.1 п.1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації 3. Відсутня таблиця довідки, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно пп. 1.1.1 п.1.1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Невиконано п.5.4 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, яким передбачено, що: 1) товар повинен відповідати вимогам Указу Президента України від 28.04.2017 № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», п/п. 4 п. 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», постанови КМУ від 16.12.2015р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» згідно з якими заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі, про що учасник повинен надати довідку у складі тендерної пропозиції; 2) «якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним умовам тендерної документації, Учасник (Постачальник) зобов’язаний замінити цей товар в термін 5 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Учасник (Постачальник), про що надає гарантійний лист». 5. Невиконано п.7.14 розділу 7 Додатку 2 до тендерної документації, яким передбачено надання гарантійного лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 6. Не виконані вимоги п.7.15 розділу 7 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: у відомостях про учасника (вих. № 2306-1-2/П5-25-3-12 від 23.06.2025) не вказано відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). 7. Не виконано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яким передбачено, що «Учасник повинен накласти електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на пропозицію (якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа)». Вами у складі тендерної пропозиції надані електронні документи Виписка і Витяг з ЄДР.
1. Відсутній другий аналогічний договір, накладні та лист-відгук від організації, з якою він укладений. Вами надано лише один аналогічний договір за № 253 від 01.12.2023, однак пп.1.3.1 п.1.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання не менше двох аналогічних договорів. 2. В таблиці довідки «Про наявність аналогічного договору» за №2202 від 23.06.2025 не заповнена колонка «Ідентифікатор закупівлі у системі Prozorro». 3. Неналежно оформлений лист-відгук про виконання аналогічного договору за № 253 від 01.12.2023, а саме: відсутній підпис керівника управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області. 4. Не виконані вимоги п.7.15 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: у відомостях учасника (вих. № 2193 від 23.06.2025) не вказано «форму власності та організаційно – правову форму».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.