Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 290 555 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 452,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Чайковська Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380444650882 |
| E-mail: | 2019tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
4 |
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: «ЦЗВ-25Т_137_ВО: Пластик ДПШВЗ (37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва)» за оголошенням № UA-2025-05-14-012418-a в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙВЕНС КОМПАНІ" (надалі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до п.1 та п.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр. У випадку, якщо такий договір виконаний частково, учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документи що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Пункт 1, 2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати належним чином оформлений документ, що вимагається пунктом 1 та пунктом 2 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.