Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Івано-Франківська селища рада |
| ЄДРПОУ: | 34106981 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бутка Христина Василівна |
| Телефон: | +380325933444 |
| E-mail: | i-fsr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81070, Україна, Львівська область,селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
8 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ34106981 ПРОТОКОЛ 13.03.2025 сел.Івано-Франкове Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Придбання та встановлення дитячого майданчика в с. Бірки по вулиці Княжа Івано-Франківської селищної ради Яворівського району Львівської області, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-24-003208-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 10 березня 2025 року, у зв’язку із великим обсягом документів. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" до 10.03. 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відповідно до частини 10 статті 29 Закону. Уповноважена особа Х.БУТКА
Шановний Учаснику! 1. Відповідно до п.п. 3.4. Додатку 1 до тендерної документації, необхідно було надати: • Паспорт (з інформацією про торгівельну марку виробника продукції), габаритні розміри з зображенням обладнання та із зазначенням зони безпеки, гарантійний талон, реальні фото обладнання) на кожний запропонований елемент). Проте Учасником було надано Гарантійний лист №0503-1-2/П5-25-2-4 від 05.03.2025 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до п.п. 3.5. Додатку 1 до тендерної документації, Учасникам необхідно було надати: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання (з Додатками) дійсними на дату подання пропозиції, в якому зазначено, на яке саме обладнання він розповсюджується та паспорт на кожен виріб, схему збірки, необхідні зони безпеки Учасником було надано Сертифікат відповідності проте у Додатку 2 до сертифікату відповідності в переліку продукції немає зазначеної у тендерній процедурі Продукції згідно вимог тендерної документації. 3. Відповідно до п.п. 4.10. Додатку 1 до тендерної документації, Учасникам необхідно було надати: Обов’язкове надання кольорових зображень запропонованого товару. Учасником такої інформації надано не було. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Просимо Вас усунути невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.