Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 592 284 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 922,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
| ЄДРПОУ: | 25509242 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Худенко Тетяна Дмитрівна |
| Телефон: | +380433250100 |
| E-mail: | zkg@zhmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
10 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, оскільки невідповідності були виявлені на 5-й день розгляду пропозиції, виникла потреба в продовженні строку розгляду тендерних пропозицій для надання в подальшому 24 години на виправлення невідповідностей
1. Учасником на тендерну пропозицію накладено УЕП замість КЕП. 2. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації. 3. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.