Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2024, 00:00
• Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. • Місце реєстрації: Україна, 30650, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, селище міського типу Базалія, вул.Свободи, будинок 8; • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код ДК 021:2015 - 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 515 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 252,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Базалійський ліцей Теофіпольської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 25879861 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фурса Людмила Петрівна |
| Телефон: | +380977566875 |
| E-mail: | zosh13stupeniv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 30650, Україна, Хмельницька область,Базалія, вулиця Свободи 8 |
7 |
Протокольне рішення №122 уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції 09.12.2024 року селище міського типу Базалія ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (придбання елементів дитячого ігрового майданчика для структурного дошкільного підрозділу Базалійського ліцею Теофіпольської селищної ради) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ПП "ДМК-72 "ДИТЯЧИЙ СВІТ" код 41216597 • Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" код 32271102 • ФОП "ЛЕВИЦЬКИЙ ЯРОСЛАВ ОМЕЛЯНОВИЧ" код 2201811191 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ПП "ДМК-72 "ДИТЯЧИЙ СВІТ" код 41216597, яка визначена найбільш економічно вигідною пропозицією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ДМК-72 "ДИТЯЧИЙ СВІТ" код 41216597 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (придбання елементів дитячого ігрового майданчика для структурного дошкільного підрозділу Базалійського ліцею Теофіпольської селищної ради) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); Учасником надано належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями, однак в тендерні пропозиції відсутній лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П. п. 3.1.1. п. 1розділу ІІІ тендерної документації; додаток 4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Фурса Людмила Петрівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.