Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ" |
| ЄДРПОУ: | 33932580 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ратушняк |
| Телефон: | +380951278555 |
| E-mail: | rnatali@i.ua |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. Староміська, 5А |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
невідповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу другого пункту 17, абзацу восьмого пункту 28, підпунктів 1 та 3 пункту 44, абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини третьої та четвертої статті 22 Закону; встановлено порушення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 08-11-2024, 11:31 по 19-11-2024, 00:00
Документи:
На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків. Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.». Учасником, ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації замовником прописано, що документи, які оформляються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис та печаткою (за наявності). Документи, складені по формах запропонованих замовником у складі цієї документації повинні надаватись учасником на фірмовому бланку (у разі наявності) мати підпис та печатку (за наявності). Проте, у тендерній пропозиції, довідках та листах наданих Учасником відсутні назва адресата, дата та реєстраційний номер. 2. Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Проте, в електронних документах наданих Учасником таких як ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, у відповідності до порядку оподаткування учасника відсутні УЕП або КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.