Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 310 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 560 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
Телефон: | +380675432851 |
E-mail: | zakupki.m.ehub@gmail.com |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 04-10-2024, 19:53 по 15-10-2024, 00:00
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Приладдя для образотворчого мистецтва, придбання якого здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади зокрема м. Маріуполя за кодом ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва, № UA-2024-09-08-000053-a, ФОП "ДАВИДЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно пункту 11 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати: Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. Учасник надав комерційну пропозицію, яка не вірно розрахована. 2) Згідно пункту 7 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати: Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю). Учасник надав довідку без підпису. 3) Довідка загальні відомості про учасника без підпису. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.