Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 334 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 893 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 35303860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Кульчицька |
| Телефон: | +380487505083 |
| E-mail: | arz_odesa_zakupki@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65085, Україна, Одеська область,м. Одеса, Тираспольське шосе, будинок 14 |
5 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП Дягілєв Сергій Володимирович встановлене наступне. Відповідно до абз.4 пп.1.3. п.1. Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога: «-Заповнений та підписаний проект договору (Додатку № 6 до тендерної документації)». ФОП Дягілєв Сергій Володимирович у тендерній пропозицію надав заповнений та підписаний проект договору, у якому була невідповідність з вимогою Замовника, а саме Учасник зазначив в пункті 4 розділу 4 «Порядок приймання-передачі товару» Додатку № 6 до тендерної документації (проект договору) «до 01 вересня 2024 року» замість «до 01 листопада 2024 року». Відповідно до пп. 5 п.3 Додаток №1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога: «У складі Тендерної пропозиції Учасник повинен надати Лист-згоду в довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженого представника (підприємства, установи, організації) та скріплену мокрою печаткою (у разі наявності) відповідно до вимог Додатку 2, щодо підтвердження Учасником, що поставлений товар відповідає технічнім, якіснім характеристикам предмета закупівлі Замовника, який повинен містити порівняльну таблицю Показників товару, що вимагаються»,згідно до якої Учасник надав Лист-згоду, в якому була невідповідність, а саме Учасник вказав «не пізніше 31.10.2024» замість «не пізніше 01.11.2024». З метою усунення виявлених невідповідностей та/або документах, яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: 1.)Заповнений та підписаний проект договору відповідно до умов тендерної документації; 2.)Лист-згоду відповідно до пп. 5 п.3 Додаток №1 до тендерної документації згідно з умовами тендерної документації. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж Учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.