Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 850 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУЛИКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "РОМАШКА" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 21406864 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Гринь |
| Телефон: | +380989089682 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 16300, Україна, Чернігівська область,смт Куликівка, вулиця Пирогова, будинок 14-Б |
8 |
1) Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «»Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (Додаток 1 до тендерної документації): 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Довідку за формою таблиці, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - лист - відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, із зазначенням номеру, дати та суми договору (рів). Аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, є повністю виконаний (завершений) договір за предметом закупівлі «37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор». Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідка у довільній формі про виконання договорів аналогічних предмету закупівлі № 05 від 19.02.2024 року, що не відповідає формі, наведеній у Додатку 1 до тендерної документації. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Довідку за формою таблиці, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) - У разі якщо Учасник у тендерній пропозиції використовує документи, які видані не на ім'я Учасника, то Учасник повинен надати лист - згоду від установи (організації, підприємства), на чиє ім’я виданий документ на використання цих документів учасником у складі своєї пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку № 01-19.12 від 19.02.2024 року, в якій ідеться про підтвердження статусу партнера, але не зазначено, що виробник надає згоду на використання Учасником у складі своєї пропозиції документів, виданих на ім’я виробника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Лист-згоду від установи (організації, підприємства), на чиє ім’я виданий документ на використання цих документів учасником у складі своєї пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.