Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 218 130,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 090,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бродівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44143490 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сімора Ірина Ігорівна |
| Телефон: | +380326625011 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 80600, Україна, Львівська область,місто Броди, вул. Василя Стуса 22 |
1 |
Протокольне рішення (протокол) № б/н уповноваженої особи Відділу освіти Бродівської міської ради Львівської області м. Броди від 06.12.2023 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП КРАВЦОВА ВІРА ВАСИЛІВНА (далі- Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015: 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі ( Картинги для Бродівського центру науково-технічної творчості учнівської молоді Бродівської міської ради ) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі - Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-11-24-017643-a. Під час розгляду порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи замовника оголошено проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі ( Картинги для Бродівського центру науково-технічної творчості учнівської молоді Бродівської міської ради ) у закупівлі UA-2023-11-24-017643-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 02.12.2023 року 09:00. У встановлений строк подано 1 тендерну пропозицію. Учасник – ФОП КРАВЦОВА ВІРА ВАСИЛІВНА. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції ФОП КРАВЦОВА ВІРА ВАСИЛІВНА виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 . Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору Подати довідку за формою 1. 2 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Згідно додатку № 1 до ТД Кваліфікаційні критерії На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Надати фінансову звітність або скорочену фінансову звітність за 2022 рік. 3 Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Довідка в довільній формі про відсутність зазначених підстав; Учасник процедури закупівлі, що перебуває в зазначених обставинах, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі Надати довідку у довільній формі про те, що між ним та Замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, зобов’язання за яким не виконані, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 4 Інші документи, подання яких вимагається від Учасника: Копії документів що підтверджують повноваження учасника – фізичної особи-підприємця щодо підпису документів пропозиції підтверджуються сканованою копією з оригіналу документа - довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу -для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) та - паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. Подати копії документів 5 Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. Надати гарантійний лист 6 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Індивідуальний податковий номер - Банківські реквізити (поточний рахунок,назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). Надати довідку про учасника закупівлі 7 Довідка в довільній формі, що підтверджує повноваження уповноваженої особи на підписання договору про закупівлі. Надати довідку в довільній формі. 8 Надати відповідний лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) Надати лист-гарантію 9 Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни закупівлі) надати відповідний лист Надати гарантійний лист 10 Довідку в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше Надати довідку в довільній формі 11 Лист-гарантія про те, що даний товар не заборонений до ввезення на митну територію України, згідно Постанови кабінету Міністрів від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації», зі змінами чинними на момент подання пропозиції Надати лист-гарантію 12 Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника надати відповідний лист Надати гарантійний лист 13 Лист-згода на обробку персональних даних згідно зразка Надати лист-згоду на обробку персональних даних згідно зразка Зразок Лист-згода на обробку персональних даних Відповідно до Закону «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносин. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою(у разі наявності) 14 Виправити формальні помилки у файлах Виправити помилки у файлах, а саме, код ДК та назву закупівлі, адресу поставки товару та найменування Замовника Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП "КРАВЦОВА ВІРА ВАСИЛІВНА". ВИРІШИЛА: Розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані Учасником ФОП "КРАВЦОВА ВІРА ВАСИЛІВНА" під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі ( Картинги для Бродівського центру науково-технічної творчості учнівської молоді Бродівської міської ради ) у закупівлі UA-2023-11-24-017643-a. Уповноважена особа відділу освіти Бродівської міської ради Фахівець з публічних закупівель ________________ Сімора Ірина Ігорівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.