Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву №2 Рівненської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24168951 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаміч Анастасія Володимирівна |
| Телефон: | +380362627406 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33016, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Євгена Коновальця, 17А |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Чумак Юлії Олегівни (код ЄДРПОУ 3522509384) у процедурі закупівлі № UA-2023-10-20-007044-a виявлено наступні невідповідності: Учасник не надав копії установчих документів, згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копію Витягу з ЄДРПОУ, копію свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. Відповідно до ст. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.