Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 567 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 835,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 41402738 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krn.osv.org.ua |
| Контактна особа: | Мар'яна Шаповал |
| Телефон: | +380964607012 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2 |
13 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-12-2023, 00:01
Період оскарження:
з 07-12-2023, 13:14 по 18-12-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-11-2023, 10:20
Період оскарження:
з 15-11-2023, 10:23 по 26-11-2023, 00:00
Документи:
Усунути виявлені невідповідності, а саме надати: - Довідка в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів; - Сканований оригінал листа про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між ___________ (вказати повну назву Учасника) та Замовником господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. - Сканований оригінал довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: - повна та скорочена назва Учасника; - код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП фізичної особи/фізичної особи-підприємця; - юридична та фактична адреси; - телефон та електронна адреса; - тип суб’єкта господарювання; - обрана система оподаткування; - основні види діяльності згідно КВЕД; - відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; - найменування фінансової установи (банку), через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); - зазначення коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». - Сканований оригінал довідки/довідок з обслуговуючого/обслуговуючих банку/банків про наявність рахунків в банківських установах (із зазначенням номеру рахунку), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі. - Сканований оригінал листа довільної форми, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону. - сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи на матеріали з яких виготовлено обладнання для благоустрою території дитячого майданчика повинні мати, якщо це передбачено чинним законодавством України. - копій/оригіналів документів про якість основних матеріалів, з яких виготовляється товар, відповідно до вимог до товару, вказаних у Додатку 2 до тендерної документації, а саме сертифікатів якості або інспекційних сертифікатів на труби, виготовлені з металу/сталі; сертифікатів відповідності контролю заводського виробництва та/або підтвердження відповідності на фанеру. - підписаний проект договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.