Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЧАТКОВОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ОСВІТИ "МИСТЕЦЬКА ШКОЛА № 7 М. ОДЕСИ" |
ЄДРПОУ: | 02219903 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Миколаївна Григор'єва |
Телефон: | +380967285858 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65069, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ОБОРОНИ, будинок 36 |
1 |
1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано опис реєстратора з пустим полем «Заявник», тобто такий, що не є заповненим в повному обсязі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: абз. 1 п. 1.4 частини 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявленої невідповідності: Учасник у складі тендерної пропозиції надає опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги із заповненим полем «Заявник». 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником надано Лист-згоду на обробку персональних даних не на ім’я директора (особи, уповноваженої на підпис документів у складі тендерної пропозиції Учасника). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: абз. 2 п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявленої невідповідності: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати згоду суб’єкта персональних даних (від імені особи, уповноваженої на підпис документів у складі тендерної пропозиції Учасника) згідно вимог чинного законодавства України (а саме – від імені фізичної особи, відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних»). 3. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, без зазначення інформації про статус платника податку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: п. 1.4.1 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявленої невідповідності: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, а саме: 1) повна назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) код ЄДРПОУ, статус платника податку. 4. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником надано довідку, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, без зазначення інформації про предмет договору стосовно кожного вказаного аналогічного договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність: п. 5.1.1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявленої невідповідності: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням реквізитів договору, предмета договору, найменування замовника за аналогічним договором, стан виконання договору – стосовно кожного вказаного аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.