Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Оноківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Іван Колодій |
| Телефон: | +380636112307 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
3 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1). Відповідно до п.1.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагається надати: копію свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); копію витягу (виписки) з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємця. Згідно поданих документів тендерної пропозиції ФОП Павлюк І.В. надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку, виданого 15.06.2018 року. У даному витягу міститься інформація, що «Витяг є чинним до внесення змін до реєстру. Якщо до Реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». У результаті опрацювання інформації з відкритих джерел, уповноваженою особою виявлено, що протягом періоду з часу видачі витягу до його подачі Учасником у складі тендерної пропозиції ФОП Павлюк І.В. вносив зміни до даного реєстру, в тому числі розширивши перелік видів господарської діяльності. Також учасник надав витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який також містить застарілу інформацію, в тому числі інформацію про весь перелік видів господарської діяльності ФОП Павлюк І.В. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Усунути невідповідності ФОП Павлюк І.В. повинен здійснити шляхом подання чинних витягів з інформацією, що є актуальною з урахуванням внесених до них змін: з реєстру платників єдиного податку та з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.