Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
ID закупівлі: c7e9baf925234653b9ad2eb935ae3c87
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 730 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
ЄДРПОУ: | 33945453 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірада Алієва |
Телефон: | +380992745476 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04114, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150 |
1 |
Уповноваженя особа Ірада АЛІЄВА під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-06-05-011669-a виявила невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ФОП "ДІДИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відповідно до розділу 3 пункту 4 тендерної документації учасник ФОП "ДІДИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" не надав повний перелік документів які вимагалися, а саме: вимоги встановлені п.47 Особливостей ПКМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами ПКМУ від 12.05.2023 року № 471). 1.2. ФОП "ДІДИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" відповідно до додатка 3 пунтку 3 тендерної документації не надав довідку/лист, виданий відповідним органом державної податкової служби України, про наявність відкритих рахунків в обслуговуючих банках, видана не раніше дати оголошення закупівлі. Враховуючи вищезазначене, просимо учасника ФОП "ДІДИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" уважно переглянути вимоги та надати всі довідки відповідно до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.