1.2.1. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі є резидентом України, у складі своєї тендерної пропозиції він повинен надати за встановленою законодавством формою: - баланс та звіт про фінансові результати за звітний період 2024 року або 2025 року з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, а також документи, що підтверджують їх прийняття відповідними органами: квитанції про їх прийняття, у разі подання засобами електронного зв'язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання поштою; - фізичні особи-підприємці, які є платниками єдиного податку, подають податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за звітний період 2024 року або 2025 року з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, а також документ, що підтверджує її подання до відповідного органу: квитанція про її прийняття, у разі подання засобами електронного зв'язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання поштою; - фізичні особи-підприємці, які знаходяться на загальній системі оподаткування, подають податкову декларацію про майновий стан і доходи за звітний період 2024 року або 2025 року з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, а також документ, що підтверджує її подання до відповідного органу: квитанція про її прийняття, у разі подання засобами електронного зв'язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання поштою. 1.2.2. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі є нерезидентом, він у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Документ/-и фінансової звітності для нього, відповідно до законодавства держав, де він зареєстрований. Така інформація (документи) повинна містити відомості щодо обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості предмета закупівлі за звітний період 2024 року або 2025 року, яка має бути виділена (кольором та/або підкреслена) на відповідній сторінці*, та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави надання саме такої інформації (документів) та найменування або код валюти в якій складено фінансову звітність**. * якщо учасник не виділить кольором та/або не підкреслить необхідну інформацію, це не є підставою для відхилення. ** курс валюти буде визначатися Замовником згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі.