Закупівлю оголошено - 11-12-2025, 11:46. Дата останніх змін - 11-12-2025, 11:46

Севофлуран пари для інгаляцій, рідина; по 250 мл з адаптером U-Fill алюмінієвий флакон

Севофлуран пари для інгаляцій, рідина; по 250 мл з адаптером U-Fill алюмінієвий флакон... Державна закупівля - UA-2025-12-11-007571-a Севофлуран пари для інгаляцій, рідина; по 250 мл з адаптером U-Fill алюмінієвий флакон від замовника Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської міської ради "Пустомитівська лікарня" від 12/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-11-007571-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-11-009874-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2025, 11:46
по 16-12-2025, 00:00

СЕВОФЛУРАН Ю-ФІЛЛ пари для інгаляцій, рідина по 250 мл у пляшках алюмінієвих, герметично закритих адаптерами Ю-Філл (U-Fill) для безконтактної заправки випаровувача, по 1 пляшці в коробці з картону флак 25

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
78000
78 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської міської ради "Пустомитівська лікарня"
ЄДРПОУ:01998035 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Хижа
Телефон:+380679351907
E-mail:mariyacrlpustlv@ukr.net
Місцезнаходження:
81100, Україна, Львівська область,м. Пустомити, вул. Грушевського Михайла, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Севофлуран пари для інгаляцій, рідина; по 250 мл з адаптером U-Fill алюмінієвий флакон

25
штука
81100 , Україна , Львівська область , м. Пустомити , вул. Грушевського Михайла, 7 ,
по 31-12-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
АдаптерU-fillАктивна11-12-2025, 11:46
Тип пакуванняАлюмінієвий флаконАктивна11-12-2025, 11:46
Об'єм250Активна11-12-2025, 11:46
Форма випускуРідина для інгалаційАктивна11-12-2025, 11:46
Класифікація згідно АТХN01AB08Активна11-12-2025, 11:46
Класифікація згідно МННSevofluraneАктивна11-12-2025, 11:46
Наявність ковпачкаТакАктивна11-12-2025, 11:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 11:46:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 11:46:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Покупець зобов’язаний оплатити Товар Продавцеві на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2025, 11:46:06
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Постачальник зобов'язується надати Покупцю на момент підписання Договору забезпечення виконання Постачальником своїх зобов’язань за договором у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії у сумі 5 % від ціни цього Договору. Строк дії забезпечення виконання зобов’язань: з моменту видачі гарантії і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором. Оригінал банківської гарантії надсилається Покупцю в електронному вигляді та має бути оформлений з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, і містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи Банку-гаранта. Оригінал банківської гарантії направляється на електронну адресу Покупця, вказану в реквізитах цього Договору, з зазначенням інформації, необхідної для перевірки КЕП (зазначення електронних ресурсів, посилань на них, шляхів, способів перевірки КЕП, назви програмного комплексу, який застосовано банком-гарантом при оформленні КЕП тощо). Оригінал банківської гарантії має бути складений державною мовою або з обов’язковим перекладом на державну мову, завіреним нотаріально. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання своїх зобов’язань, які разом з банківською гарантією надсилаються Покупцю, є: - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальникові установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія банківської ліцензії видана банком; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2025, 11:46:06
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ