Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 14:42. Дата останніх змін - 05-12-2025, 14:42

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні... Державна закупівля - UA-2025-12-05-013229-a Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні від замовника Державна спеціалізована установа "Кіровоградське обласне бюро судово - медичної експертизи" від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-013229-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-017046-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 14:42
по 10-12-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
32000
32 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна спеціалізована установа "Кіровоградське обласне бюро судово - медичної експертизи"
ЄДРПОУ:01995002 Досьє YouControl
Контактна особа:Кулаєвська Ірина Борисівна
Телефон:380953904476
E-mail:kob_sme_kir@ukr.net
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вулиця ГОГОЛЯ, будинок 44
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа медична

2
штука
25006 , Україна , Кіровоградська область , Кропивницький , Гоголя, 44 ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал каркасаМеталАктивна05-12-2025, 14:40
ВидДля медичних кабінетівАктивна05-12-2025, 14:40
Матеріал задньої і бокової стінкиМеталАктивна05-12-2025, 14:40
СейфНіАктивна05-12-2025, 14:40
КаркасРозбірнийАктивна05-12-2025, 14:40
Матеріал полицьМеталАктивна05-12-2025, 14:40
Матеріал дверцятМеталАктивна05-12-2025, 14:40
ТипМедичнаАктивна05-12-2025, 14:40
Замок шафиТакАктивна05-12-2025, 14:40
Ширинавід 800міліметрАктивна05-12-2025, 14:40
Висотавід 1800міліметрАктивна05-12-2025, 14:40
Кількість стулоквід 2штукаАктивна05-12-2025, 14:40
Глибинавід 400міліметрАктивна05-12-2025, 14:40
Кількість полицьвід 4 до 4штукаАктивна05-12-2025, 14:40
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 14:41:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 14:40:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться у національній валюті України, впродовж 5 календарних днів з моменту отримання Товару, за умови наявності коштів на рахунку Покупця, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця, що вказаний у Договорі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ