Закупівлю оголошено - 01-12-2025, 15:28. Дата останніх змін - 01-12-2025, 15:28

ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (Набір витратних матеріалів, необхідних для приготування одного зразка сухих краплин крові (СКК) ВІЛ-експонованих дітей для ранньої діагностики ВІЛ-інфекції (у складі набору: фільтрувальний папір для приготування СКК; пакет із застібкою малий; пакет із застібкою великий; картка-індикатор вологості; автоматичний скарифікатор-ланцет; антисептик (серветка спиртова); нітрилові рукавички, неопудрені; силікагель у саше по 2 г))

ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (Набір витратних матеріалів, необхідних для приготування одного зразка сухих краплин крові (СКК) ВІЛ-ек... Державна закупівля - UA-2025-12-01-013076-a ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (Набір витратних матеріалів, необхідних для приготування одного зразка сухих краплин крові (СКК) ВІЛ-експонованих дітей для ранньої діагностики ВІЛ-інфекції (у складі набору: фільтрувальний папір для приготування СКК; пакет із застібкою малий; пакет із від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" від 12/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-01-013076-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-01-016813-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-12-2025, 15:28
по 04-12-2025, 10:00

1) З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки пропозицій учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі. 2) Поля в тексті проєкту договору, позначені прочерками або символами фігурних дужок «{}», заповнюються відповідною інформацією під час укладання договору. Змінні символи в проєкті договору в форматі "{{.......}}" будуть використовуватися Системою автоматизованого заповнення договорів ДП "Медичні закупівлі України" на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. 3) Місце поставки: Поставка продукції здійснюється відповідно до Incoterms 2020 на умовах DAP або DDP – склад Замовника. 4) Строк поставки: до 3 серпня 2026 року включно. 5) Одиниці виміру: наборів, комплектів. 6) Під назвами позицій та одиницями виміру, які зазначені в електронних полях Оголошення та Специфікаціях товарів, розуміються назви та одиниці виміру згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 7.03.2022 р. № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» та визначені відповідні коди НК 024:2023 і НК 031:2024: Набір витратних матеріалів, необхідних для приготування одного зразка сухих краплин крові (СКК) ВІЛ-експонованих дітей для ранньої діагностики ВІЛ-інфекції (у складі набору: фільтрувальний папір для приготування СКК; пакет із застібкою малий; пакет із застібкою великий; картка-індикатор вологості; автоматичний скарифікатор-ланцет; антисептик (серветка спиртова); нітрилові рукавички, неопудрені; силікагель у саше по 2 г); НК 024:2023: 30768 Набір реагентів для виявлення нуклеїнової кислоти, виділеної з вірусу імунодефіциту людини-1 (ВІЛ-1); НК 031:2024: W01050301 - ІМУНОЛОГІЯ/ТЕСТ НА НУКЛЕЇНОВІ КИСЛОТИ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
511874.25
511 874,25 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:42574629 Досьє YouControl
Сайт:https://medzakupivli.com/uk/
Контактна особа:Катерина Компанець
Телефон:+380671344281
E-mail:k.kompanets@medzakupivli.com
Місцезнаходження:
01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір витр.мат. для приготування одного зразка СКК (фільтрувальний папір, пакет із застібкою малий/великий, картка-індикатор вологості, автоматичний скарифікатор-ланцет, антисептик (серветка спиртова), нітрилові рукавички, силікагель у саше по 2 г)

646
пакунок
Україна , Київ чи Київська область ,
по 03-08-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Комплектаціяфільтрувальний папір для приготування СКК, пакет із застібкою малий, пакет із застібкою великий, картка-індикатор вологості, автоматичний скарифікатор-ланцет, антисептик (серветка спиртова), нітрилові рукавички, неопудрені, силікагель у саше по 2 гАктивна01-12-2025, 15:27
Форма випускуКомплектАктивна01-12-2025, 15:27
Вид матеріалуНабір витратних матеріалів для приготування одного зразка сухих краплин крові (СКК) ВІЛ-експонованих дітей для ранньої діагностики ВІЛ-інфекціїАктивна01-12-2025, 15:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-12-2025, 15:28:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-12-2025, 15:27:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Оплата Продукції здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених пунктами 3.5.-3.9. Договору.
          Тип оплати:
          Аванс
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ