Поставка товару зазначеного в закупівлі має бути здійснена в термін до 30 листопада 2025 року. Доставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, автотранспортом і силами Постачальника та за його рахунок в строк до 5-ти календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника (засобами телефонного зв’язку, шляхом листування по електронній пошті тощо). Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених відповідних накладних документів протягом 20-ти банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником коштів.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 2 732 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | комунальне некомерційне підприємство "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Могилів-Подільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01982591 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кучерук Юлія |
| Телефон: | 380688183335 |
| E-mail: | Yuliakucheruk23@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 24000, Україна, Вінницька область,Могилів-Подільський, вулиця Полтавська, будинок 89/2 |
1 |