Постачання товару за Договором здійснюється відповідно до заявок Замовника. Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості товару. Доставка товару проводиться за рахунок Постачальника окремими партіями на підставі замовлень замовника не пізніше 10 календарних днів з моменту отримання такого замовлення, але в будь-якому випадку до 31.12.2025 року за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку указаних в договорі. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник сплачує Постачальнику за товар протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати постачання товару на підставі видаткової. Розвантаження в приміщення лікарні (I- IIІ поверх) організовується силами Постачальника, а саме: представниками Постачальника, які супроводжують товар в дорозі, або представниками організації, яка доставляє вантаж. Постачальник несе відповідальність за якість і кількість товару, своєчасність поставки та надає всі необхідні супровідні документи. У разі виявлення представником Замовника невідповідність якості або кількості товару згідно з відвантажувальними документами або документами про якість товару, Постачальник за свій рахунок здійснює додаткове постачання належної кількості товару або його заміну на якісний. Неякісний товар не враховується в рахунок поставки. Строк придатності товару на момент факту приймання товару на склад Замовника повинен становити не менше як 80% від загального терміну придатності. Можливе постачання товару з іншим терміном придатності за погодженням Замовника. Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії декларацій про відповідність або копії сертифікатів якості виробника на товар або інші подібні документи, що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього чинним законодавством України (надати відповідні документи при поставці кожної партії товару). З метою запобігання закупівлі товару виробництва країн військового конфлікту, а саме: Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення Договору Постачальником надається довідка про походження товару, отримана від виробника або офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора, уповноваженого виробником на розповсюдження його продукції на території України, на запропонований товар із зазначенням: ідентифікатору закупівлі - номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. На підтвердження надання даної довідки Сторонами підписується Реєстр наданих документів, який становить невід’ємну частину цього Договору.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 6 536 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02002724 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://novavodolagacrl.com.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Коротецька |
| Телефон: | +380955200354 |
| E-mail: | vodolagacrltendert@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63202, Україна, Харківська область,Харківський район, селище Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16 |
0 |