Строк поставки товару: до 30.11.2025р., протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок. У разі здійснення адресної доставки товару службою доставки «Нова Пошта» або іншою кур’єрською доставкою, обов’язково використовувати якісне пакування з урахуванням відповідного температурного режиму, згідно інструкцій та стандартів. Витрати на адресну доставку товару сплачує Постачальник. На момент постачання товару залишковий термін його придатності повинен становити не менше 70 % від загального терміну придатності.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 7 125 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02004120 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Агаркова Людмила |
| Телефон: | 380958732260 |
| E-mail: | TROPINKA-2016@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 2 |
0 |