Закупівлю оголошено - 20-10-2025, 11:49. Дата останніх змін - 20-10-2025, 11:49

Підгузки для дітей

Підгузки для дітей... Державна закупівля - UA-2025-10-20-005012-a Підгузки для дітей від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-20-005012-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-20-004872-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-10-2025, 11:49
по 23-10-2025, 09:00

При узгодженні проєкту договору та разом з договором Постачальник зобов’язаний надати Замовнику наступні супроводжувальні документи, посвідчені Постачальником: - оригінал довідки про походження товару, яким виробник або представник, або дилер, або дистриб'ютор, уповноважений виробником, з наданням підтверджуючого документу повноважень (якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України) гарантує, що товар, який постачається, не перебуває в незаконному обігу. Вищевказана довідка про походження має бути адресована замовнику та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку, найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; назва виробника; країна походження товару. Вищевказана довідка вимагається Замовником з метою підтвердження гарантії поставки товару та коректного відображення виробника, країни походження товару у специфікації згідно вимог чинного законодавства. Поставка однією партією, згідно заявки Замовника. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.118 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7200
7 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:37899762 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-3-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Наталя Олександрівна Воронцова
Телефон:+380981608821
E-mail:zakupki_centr3@ukr.net
Місцезнаходження:
49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки для дітей

416
штука
49041 , Україна , Дніпропетровська область , м.Дніпро , вул.Панікахи 53 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість використаньОдноразовіАктивна20-10-2025, 11:47
СтатьУніверсальніАктивна20-10-2025, 11:47
Тип підгузківПідгузкиАктивна20-10-2025, 11:47
БрендBellaАктивна20-10-2025, 11:47
Кількість одиниць в упаковці шт.від 52 до 52штукаАктивна20-10-2025, 11:47
Вагова група, (до) кгвід 18 до 18кілограмАктивна20-10-2025, 11:47
Вагова група, (від) кгвід 11 до 11кілограмАктивна20-10-2025, 11:47
Розмірвід 5 до 5одиницяАктивна20-10-2025, 11:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 11:48:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 11:47:01
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ