Закупівлю оголошено - 15-10-2025, 15:08. Дата останніх змін - 15-10-2025, 15:08

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, смуги індикаторні

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, смуги індикаторні... Державна закупівля - UA-2025-10-15-010935-a Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, смуги індикаторні від замовника Військова частина А3309 від 10/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-15-010935-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-15-013634-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 15:08
по 20-10-2025, 00:00

У зв’язку з недосконалістю системи PROZORRO MARKET замовник звертає увагу на медичний виріб за п/н 2: Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв., мається на увазі Смуги індикаторні 180/60 для контролю стерилізації сухим теплом (гарячим повітрям) 5 класу (всередині упаковки) Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами, відповідно до затвердженого річного плану закупівель, з метою безперебійного забезпечення потреби в/ч А3309.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15000
15 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина А3309
ЄДРПОУ:08133255 Досьє YouControl
Контактна особа:КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Телефон:380676129488
E-mail:a3309@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
69063, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вулиця Поштова, будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Смуги індикаторні, критерії вимірювання : 132/20 °С/хв., контроль парової стерилізації 5 класу (всередині упаковки), розмір полоски 35.0 x 10.0 x 1.0 мм.

20 000
штука
69063 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , вулиця Поштова, будинок 2 ,
по 10-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Розмір полоски мм35.0 x 10.0 x 1.0 мм.Активна15-10-2025, 15:04
Критерії вимірювання132/20 °С/хв.Активна15-10-2025, 15:04
ПризначенняФізичний контроль стерилізаціїАктивна15-10-2025, 15:04
Контроль параметрівПарова стерилізації всередині упаковки, Парова стерилізаціяАктивна15-10-2025, 15:04
Клас індикатораСмугі індикаторні 5 класуАктивна15-10-2025, 15:04
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв.

40 000
штука
69063 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , вулиця Поштова, будинок 2 ,
по 10-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Критерії вимірювання180/60 °С/хв.Активна15-10-2025, 15:04
ПризначенняФізичний контроль стерилізаціїАктивна15-10-2025, 15:04
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 15:07:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 15:07:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ